شرکت مخابرات ایران به همراه دو شرکت بخش خصوصی و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات پنجم تا نهم اکتبر (۱۳ تا ۱۷ مهرماه ) در اجلاس جهانی مخابرات در ژنو حضور خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، داوود زارعیان مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: در سال جاری مانند سال‌های گذشته از همه کشورها برای حضور در اجلاس و نمایشگاه جهانی مخابرات (تله کام جهانی ۲۰۰۹) دعوت شده است، اما جهت‌گیری اصلی امسال این نمایشگاه، حضور بیشتر کشورهای درحال توسعه است.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۱۰۰ کشور جهان در این نمایشگاه حضور داشته باشند که شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات مانند شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و شرکت دیتا نمایندگان ایران خواهند بود.زارعیان، عمده هدف ایران برای حضور در این نمایشگاه را معرفی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه مخابرات، بازاریابی بین‌المللی در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی و توسعه روابط با کشورهای دیگر عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با تاکید براینکه وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران علاقه‌مند به حضور قوی‌تر بخش خصوصی در این نمایشگاه بود، گفت: دو شرکت تالیا و پیشگامان کویر یزد آمادگی حضور خود را در کنار مخابرات ایران اعلام کردند. البته کارشناسان دیگری از سایر شرکت‌های بخش خضوصی در نمایشگاه حضور خواهند داشت.