دوربین عکاسی حرفه‌ای در رنگ‌های متنوع

بازار دیجیتال- یک دوربین عکاسی حرفه‌ای جدید از شرکت بزرگ و فعال Pentax به بازار معرفی شده است. این دوربین جدید با مدل K-X به بازار معرفی شده و از نوع دوربین‌های DSLR است. دوربین مدل K-X طراحی ساده اما جذابی داشته و در رنگ‌های متنوع و متفاوتی تولید شده است. این دوربین در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز و آبی طراحی شده است که انتظار می‌رود مورد توجه خریداران قرار بگیرد.

این دوربین امکان عکاسی با وضوح تصویر ۴/۱۲‌مگاپیکسل را داشته و حداکثر میزان حساسیت آن در هنگام عکاسی به ۶۴۰۰ می‌رسد. این محصول جدید، مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره، تشخیص لبخند و لرزشگیر اپتیکال تصویر هم هست.

جدیدترین دوربین عکاسی شرکت Pentax امکان فیلمبرداری با وضوح HD و برابر ۷۲۰ پیکسل با سرعت ۲۴ فریم در هر ثانیه را دارد. این دوربین همچنین قابلیت عکسبرداری پیاپی با سرعت ۷/۴ فریم در ثانیه را داشته و سرعت شاتر آن حداکثر به ۱ به ۶۰۰۰ ثانیه می‌رسد.

نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه ۷/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰‌پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این دوربین عکاسی جدید قرار است از ماه اکتبر آینده و با قیمت ۹۵/۶۴۹‌دلار که برای بدنه آن به بازار عرضه شده به فروش عمومی برسد. این در حالی است که شرکت Pentax همراه با این دوربین جدید دو لنز ۲۰۰-۵۰ میلیمتری و ۳۰۰-۵۰‌میلیمتری را به ترتیب با قیمت‌های ۹۵/۷۴۹‌دلار و ۹۵/۸۴۹‌دلار به بازار عرضه خواهد کرد.