مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از ارسال ۹۱میلیون پیامک توسط مشترکان همراه اول در روز عید سعید فطر خبر داد. داوود زارعیان در گفت‌وگو با موبنا اظهار داشت: از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۸ شهریور تا ساعت ۱۲روز یکشنبه ۲۹شهریورماه در حدود ۹۱میلیون پیامک توسط مشترکان همراه اول ارسال شد.وی خاطرنشان کرد: مشترکان برای تبادل پیام کوتاه با اختلال همراه نبودند و بیش از ۹۷درصد پیامک‌ها با موفقیت ارسال شده است. مشترکان همراه اول در روز عیدفطر سال گذشته ۲۰۰میلیون پیام کوتاه ارسال کردند که رکورد تبادل پیام کوتاه در یک روز شکسته شد.

کشف دو هزار گوشی قاچاق در تهران

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف دوهزار و ۲۰۰ دستگاه گوشی تلفن‌همراه قاچاق از بازرسی یک دستگاه کامیون در تهران خبر داد. سرهنگ عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ماموران آگاهی، هنگام گشت‌زنی در خیابان فدائیان اسلام به حرکات راننده این خودرو مشکوک شده و پس از توقف او ، این کالاها را از داخل کانتینر آن کشف کردند.

وی تصریح کرد: راننده این خودرو که خود را رضا - ح معرفی کرد در تحقیقات مقدماتی گفت: محموله فوق را در جاده ورامین بارگیری کرده و قصد داشته آن را در بازار تهران تخلیه کند. وی گفته است مدتی پیش نیز به همین شیوه ۵۰۰دستگاه گوشی تلفن‌همراه قاچاق را به بازار تهران منتقل کرده است.