سایت اینترنتی شرکت کره‌ای «سامسونگ الکترونیک» به‌طور رسمی گوشی جدید این شرکت با نام مدل Samsung S۳۶۵۰ Corby را معرفی کرد.

این گوشی قراراست از اواسط ماه جاری میلادی (اواخر شهریور) به بازار عرضه شود.گوشی جدید سامسونگ به شکل کشویی طراحی و ساخته شده و دارای صفحه نمایش بزرگ است.این گوشی دارای سیستم اتصال ۴ باندی GSM با GPRS و EDGE، صفحه نمایش لمسی ۲.۸ اینچی QVGA، دسترسی به سایت‌های اجتماعی YouTube, MySpace و Facebook، بلوتوث ۲.۱ +A۲DP، سیستم پخش موسیقی MP۳ پلی یر، رادیو اف ام، دوربین ۲ مگاپیکسلی و قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی MicroSD برای افزایش میزان ظرفیت حافظه داخلی است.گوشی Samsung S۳۶۵۰ Corby در اندازه‌های ۱۰۳ در ۵۷ در ۱۳ میلی‌متر و وزن ۹۲ گرم طراحی و ساخته شده است. این گوشی با قیمت فروش ۱۵۰ دلار در سراسر اروپا عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین یک گوشی جدید دیگر را که دارای سیستم‌عامل اندروید گوگل است، به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش «سامسونگ هاب»، این گوشی اندروید جدید با نام مدل Samsung I۵۷۰۰ Galaxy Lite معرفی شده است. گوشی یاد شده دارای پشتیبانی شبکه پرسرعت انتقال دیتا HSDPA، سیستم اتصال بی‌سیم WiFi، GPS، فن‌آوری وایرلس بلوتوث، دوربین (بدون ذکر میزان پیکسل) و حافظه داخلی است. جزئیات بیشتر درباره این گوشی از جمله تاریخ دقیق عرضه به بازار و قیمت فروش آن اعلام نشده است.