دوربینی برای تجربه یک عکاسی متفاوت

بازار دیجیتال- یک دوربین عکاسی دیجیتال منحصر به فرد و متفاوت برای کاربران حرفه‌ای و طرفداران تکنولوژی به بازار معرفی شده است و انتظار می‌رود نظر بسیاری از کاربران و خریداران را به خودش جلب کند.

این محصول جالب را شرکت Samsung طراحی و تولید کرده است تا به این ترتیب، سهم بیشتری را از بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال به دست بیاورد. این دوربین عکاسی جدید با مدل CL۶۵ به بازار معرفی شده و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا به وسیله آن یک عکاسی متفاوت را تجربه کنند.

CL۶۵ امکان عکاسی با وضوح تصویر ۲/۱۲ مگاپیکسل را داشته و قابلیت زوم اپتیکال تا ۵ برابر را به کاربرانش می‌دهد تا به این ترتیب، این کاربران بتوانند از امکان لرزشگیر اپتیکال تصویر هم بهره ببرند. این دوربین جدید دارای تکنولوژی DLNA است که به کاربران امکان هماهنگی با دستگاه‌های و ابزارهای دیجیتال دیگر را هم می‌دهد.

جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال Samsung مجهز به تکنولوژی ارتباطی بلوتوث هم هست که قابلیت ارسال عکس‌ها به دستگاه‌های دیگر و البته دریافت عکس را هم به کاربرانش می‌دهد. CL۶۵ همچنین از تکنولوژی اینترنت بی‌سیم Wi-Fi هم بهره می‌برد تا به این ترتیب امکان ارسال و آپلود سریع عکس‌ها را از دوربین به شبکه‌های اجتماعی برای کاربرانش فراهم بیاورد.

با تمام این‌ها، اما این دوربین یک امکان ویژه‌ دیگری هم دارد که می‌تواند آن را از محصولات رقیب متمایز کند. دوربین جدید Samsung مجهز به سیستم مکان‌یاب GPS است تا بتواند در هنگام سفر هم نقش یک محصول دیجیتال شخصی همراه را برای کاربرانش به خوبی ایفا کند. شرکت Samsung اعلام کرده است که دوربین عکاسی جدیدش را از ماه سپتامبر آینده و با قیمت ۴۰۰‌دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.