گوشی‌های پرفروش در هفته گذشته

گوشی N۸۵ و ۳۱۱۰ نوکیا، W۵۹۵سونی اریکسون، F۴۸۰ سامسونگ، Touch Pro۲ اچ‌تی‌سی به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌ها در بازار تلفن همراه طی هفته‌ای که گذشت معرفی شدند. امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی‌ها، باعث شده تا اکثر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.

گوشی N۸۵ و ۳۱۱۰ نوکیا به دلیل افزایش تقاضا در هفته‌ای که گذشت در لیست پرفروش‌ترین‌های هفته‌ای که گذشت قرار گرفت.

صفحه نمایش AMOLED، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی تا هشت گیگابایت از مشخصات اصلی گوشی N۸۵ به شمار می‌آید. این مدل نوکیا با قیمت ۳۵۵‌هزار تومان در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

گوشی ۳۱۱۰ نوکیا که از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقای حافظه اصلی توسط مموری کارت بهره می‌برد توانسته با قیمت فروش ۸۷‌هزار تومان در لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار گیرد.

مدل W۵۹۵ سونی اریکسون با قیمت فروش ۱۹۵‌هزار تومان توانست در هفته‌ای که گذشت در لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار گیرد. دوربین ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی گوشی W۵۹۵سونی اریکسون به شمار می‌آید.

گوشی‌های سامسونگ مدل F۴۸۰ این برند توانست در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند قرار گیرد.گوشی F۴۸۰ سامسونگ که از حدود دو سال گذشته وارد بازار تلفن همراه شده است با بهای فروش ۲۸۵‌هزار تومان از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت بهره می‌برد.

دو مدل S۸۳۰۰ و M۸۸۰۰ Pixon نیز با قیمت ۴۱۸ و ۴۱۵ در لیست پرفروش‌ترین‌های سامسونگ در بازار تلفن همراه معرفی شدند.

این گوشی مدل ارتقا یافته Touch Pro است که با قیمت فروش ۷۵۰‌هزار تومان توانسته در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد.

این مدل گوشی اچ‌تی‌سی دارای صفحه نمایش TFT لمسی ۶/۳ اینچی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی است.

گوشی Diamond۲ اچی‌تی‌سی با قیمت فروش ۵۹۲‌هزار تومان توانست در جایگاه دوم لیست پرفروش این برند در بازار قرار گرفت.