ورود فتوکپی‌های ‌شارپ با منوی عملکرد فارسی به بازار ایران

بازار دیجیتال- برای نخستین بار، دو مدل از دستگاه‌های فتوکپی‌ شارپ با منوی عملکرد فارسی و نمایشگر ۱/۸ اینچی لمسی LCD، توسط مادیران وارد بازار شد.

دستگاه‌های فتوکپی و چاپگر دیجیتال‌ شارپ، مدل‌های AR-۵۶۲۵X و AR-۵۶۳۱X با منوی عملکرد فارسی مشتمل بر چند صد عبارت و پیام فارسی بوده که حاصل همکاری بخش تحقیق و توسعه مادیران و شرکت شارپ ژاپن جهت عرضه محصولات بومی سازی شده با فناوری پیشرفته به بازار ایران هستند تا استفاده از دستگاه را برای کاربران آسان سازد.

این فتوکپی‌های جدید با قیمت مناسب و کیفیت بالا، مجهز به سیستم دو رو زن (Duplex) استاندارد، تغذیه‌کننده دو رو RSPF و نمایشگر ۱/۸ اینچی لمسی LCD هستند. سرعت کپی یا چاپ متوالی در مدل AR-۵۶۲۵X،ا۲۵ کپی و چاپ در دقیقه و برای مدل AR-۵۶۳۱X،ا ۳۱ کپی و چاپ در دقیقه است. البته زمان تهیه نخستین کپی ۵/۴ ثانیه بوده که موجب صرفه‌جویی در زمان و انجام کار بیشتر می‌شود.

همچنین، سیستم دو رو زنی و تغذیه‌کننده دو روی این مدل‌ها موجب می‌شود که هم در هزینه کاغذ و هم در فضای مورد نیاز برای بایگانی صرفه‌جویی شود. AR-۵۶۲۵X و AR-۵۶۳۱X دارای متعلقات اختیاری از قبیل فینیشر AR-FN۵A، فینیشر دوخت‌زنی AR-F۱۴N و کیت امنیت اطلاعات AR-FR۲۴U/ FR۲۵U هستند.

سرعت بالای کپی و چاپ، کیفیت مطلوب دستگاه، صفحه نمایش لمسی و از همه مهمتر، وجود منوی عملکرد فارسی و مواد مصرفی ارزان موجب شده است تا این دو دستگاه در ردیف فتوکپی‌های با کارایی بالا و پر فروش قرار گیرند.