A85M شارپ یک LCD TV  با امکانات گسترده

بازار دیجیتال- شرکت شارپ بیش از نیم قرن است که به تولید و ارائه تلویزیون‌ مشغول است و مدل‌های مختلفی از تلویزیون را به بازار عرضه کرده است. LCD TV‌های AQUOS یکی از سری محصولات ساخته شده شرکت ژاپنی شارپ است که به بازار LCD TV جهان ارائه شده است.

A۸۵M مدلی جدید از LCD TV‌های سری AQUOS است که توسط این کارخانه ژاپنی به مصرف‌کنندگان ارائه شده است. این LCD TV مجهز به فن‌‌آوری Full HD و RGB Plusبوده و عمر مفید آن به بیش از ۶۰.۰۰۰ ساعت می‌رسد.A۸۵M با طراحی بدنه زیبا و شکیل دارای دو اسپیکر W ۱۵ است که این دو اسپیکر عمق و وضوح صدای بسیار مناسبی را ایجاد می‌کند. سه ورودی HDMI، دو ورودی Component، سه ورودی AV، ورودی S-video و ورودی PC از جمله امکانات دریافت تصویر توسط این LCD TV است. ضمن آن که A۸۵M دارای خروجی هدفون، تصویر و صدای اپتیکال نیز است.

قابلیت اسکن تصاویر با قدرت ۱۲۰ HZ در تلویزیون A۸۵M به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویری با سرعت بالا را بدون کشیدگی ببینید. پردازشگر تصویر ۱۲ bit به کار رفته در این LCD TV امکان طبقه‌بندی و تفکیک بیش از ۶۸ میلیارد رنگ را به بیننده می‌دهد. همچنین فن‌آوری SRS موجود در سیستم صوتی A۸۵M صدای سه بعدی و فراگیری را ایجاد می‌کند. همچنین تکنولوژی نمایش تصاویر به صورت تصویر در تصویر از دیگر امکانات این تلویزیون است.زاویه دید H:۱۷۶ × V:۱۷۶ در A۸۵M گستره بسیار وسیعی را در برابر دیدگان بیننده به تصویر می‌کشد. ضمن آنکه این LCD TV از رزولوشن بسیار بالای ۱۰۸۰× ۱۹۲۰برخوردار است.LCD TV A۸۵M ساخت شرکت شارپ ژاپن هم‌اینک با گارانتی و خدمات معتبر دو ساعته شرکت مادیران برای مصرف‌کنندگان ایرانی به بازار تلویزیون ارائه شده ‌است.