سه دوربین عکاسی جدید برای سلیقه‌های مختلف

بازار دیجیتال- شرکت AgfaPhoto که یکی از شرکت‌های فعال در عرصه محصولات و لوازم عکاسی دیجیتال است به تازگی سه محصول جدید را به این بازار معرفی کرده است. این شرکت که مدتی بود حضور کمرنگی در این بازار داشت، اما حالا با معرفی سه دوربین عکاسی دیجیتال جدید گویا تصمیم دارد سهم خود را از این بازار پر رونق به دست بیاورد. دوربین‌های جدید این شرکت با مدل Optima ۱، Optima ۱۰۲ و Optima ۱۰۰ به بازار معرفی شده‌اند. دوربین مدل Optima ۱ قابلیت عکاسی با وضوح ۱۲ مگاپیکسل را داشته و امکان فیلمبرداری با وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل را هم به کاربرانش می‌دهد. این دوربین همچنین مجهز به تکنولوژی‌های تشخیص حالت پلک زدن، تشخیص چهره و تشخیص لبخند بوده و امکان اجرای برنامه‌های عکاسی مختلف را هم دارد. لنز این دوربین امکان زوم واید تا ۵ برابر را داشته و نمایشگر آن از نوع LCD با اندازه ۲اینچ است. این دوربین از طرفی دارای حالت عکاسی بیوتی است که در این حالت رنگ‌هایی با تناژ کم را به صورت افراد داده تا در واقع به نوعی آن‌ها را روتوش کند.

مدل Optima ۱۰۲ هم دوربین جدید دیگری است که امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۲‌مگاپیکسل را با حساسیت حداکثر ۳۲۰۰ به کاربرانش می‌دهد. این دوربین قابلیت زوم اپتیکال تا ۳ برابر را داشته و امکان عکاسی با ۲۸ برنامه متفاوت را به کاربرانش می‌دهد. نمایشگر این دوربین هم با اندازه بزرگ ۳‌ اینچ تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰‌پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

سومین محصول جدید این شرکت دوربین مدل Optima ۱۰۰ است که با امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۰مگاپیکسل و نمایشگر LCD با اندازه ۷/۲‌اینچ، قابلیت عکاسی با زوم اپتیکال ۳ برابر و در ۲۸ حالت متنوع را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

شرکت AgfaPhoto اعلام کرده است که دوربین‌های جدید خود را در ماه سپتامبر آینده و با قیمت ۲۵۴‌دلار برای مدل Optima ۱ا، ‌۲۱۲دلار برای مدل Optima ۱۰۲ و ۱۸۳‌دلار برای مدل Optima ۱۰۰ به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی خواهد رساند.