پرفروش‌های بازار در هفته‌ای که گذشت

گوشی‌های XpressMusic ۵۸۰۰ نوکیا، KF۷۳۵۰ ال‌جی و Touch Diamond۲ اچ‌تی‌سی به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌ها در بازار تلفن همراه طی هفته‌ای که گذشت معرفی شدند. امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی‌ها باعث شده تا اکثر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند. گوشی XpressMusic ۵۸۰۰ که از حدود دو ماه گذشته در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های این برند قرار دارد، طی هفته‌ای که گذشت نیز از فروش خوبی برخوردار شد. این مدل نوکیا که با گارانتی رسمی‌ به بهای ۲۹۵‌هزار تومان در بازار عرضه می‌شود، دارای صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶‌میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط کارت حافظه تا ۱۶ گیگابایت است.در این میان گوشی‌های ارزان قیمت این برند که شامل ۱۲۰۹، ۱۲۰۲، ۱۲۰۳، ۱۲۰۸ می‌شوند که در حدود قیمت ۳۵‌هزار تومان در بازار عرضه شده و به عنوان گوشی‌های خوش‌فروش در هفته‌ای که گذشت، معرفی شدند.

فروشندگان گوشی‌های مدل KF۷۳۵۰ ال‌جی را در بازار تلفن همراه به عنوان پرفروش‌ترین گوشی این برند در بازار معرفی کردند. این گوشی که به بهای ۱۷۵‌هزار تومان به فروش می‌رسد، از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دو مدل گوشی Touch Diamond۲ و Touch Pro۲ طی هفته‌ای که گذشت در بازار تلفن همراه از فروش خوبی برخوردار شد.این دو مدل گوشی به ترتیب به بهای ۵۹۰ و ۷۵۰‌هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، صفحه نمایش TFT لمسی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی‌های گوشی Touch Diamond۲ به شمار می‌آید.

گوشی Touch Pro۲ که مدل ارتقا‌یافته Touch Pro است طی هفته‌ای که گذشت در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد.

این گوشی که به بهای ۷۵۰ ‌هزار تومان به فروش رسید دارای صفحه نمایش TFT لمسی ۶/۳ اینچی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی است.