مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از اصلاح تعرفه‌های مخابراتی و یکسان شدن شبکه همراه اول در سراسر کشور در درازمدت خبر داد.

داوود زارعیان در گفت‌وگو با موبنا اظهار داشت: حذف کدهای بین شهری و یکسان شدن شبکه همراه اول نیازمند مصوبه است.

وی گفت: در درازمدت با اصلاح تعرفه‌های تلفن ثابت حتما تغییراتی در تعرفه‌های تلفن همراه ایجاد می‌شود که این موضوع می‌تواند به عنوان یکی از برنامه‌های شرکت مخابرات مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: امیدواریم با عرضه بلوکی سهام شرکت مخابرات تغییرات اساسی روی تعرفه‌های مخابراتی مشخص شود. زارعیان با بیان اینکه یکسان شدن تعرفه شبکه تلفن همراه کشور نیازمند تغییراتی در پروانه شرکت مخابرات است، گفت: با مدنظر قرار گرفتن نقطه نظرات سازمان تنظیم مقررات و با توجه به منافع مشترکان تغییرات در تعرفه‌های مخابراتی صورت می‌گیرد.

احتمال اختلال ۷۲ ساعته در ایرانسل

معاون فنی ایرانسل با اعلام آغاز عملیات به‌روزرسانی و ارتقای تجهیزات فنی شبکه ایرانسل، از احتمال بروز برخی اختلالات برای برخی از مشترکان طی۷۲ ساعت آینده خبر داد.

علی‌اصغر عینی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب افزود: از عصر روز گذشته (یکشنبه) عملیات به‌روزرسانی و ارتقای بخشی از تجهیزات فنی شبکه تلفن همراه ایرانسل آغاز شده و براساس برنامه بخش اول این عملیات تا ۷۲ ساعت آینده پایان می‌یابد.