در مانیتور های جدید ال‌جی

شرکت ال‌‌جی اقدام به ارائه تکنولوژی Smart Package یا «بسته هوشمند» در مانیتور‌های خود کرده است. این فن‌آوری که در نمایشگر‌های W۲۰۵۳S ال‌جی نیز به کار گرفته ‌شده ‌است، امکاناتی را برای تنظیم تصویر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. AUTO BRIGHT ، CINEMA MODE ، LIVE SENSORوTIME CONTROL از جمله قابلیت‌های تنظیم موجود در Smart Package نمایشگر W۲۰۵۳S ال‌جی هستند.

AUTO BRIGHT یکی از این قابلیت‌ها است که باعث تنظیم اتوماتیک میزان روشنایی است، در مرحله نخست میزان روشنایی محیط را اندازه‌گیری می‌کند، سپس میزان روشنایی تصویر را به صورت اتوماتیک با روشنایی محیط تغییر داده و موجب نمایش تصویر با کیفیت بسیار بالا و بدون آزار چشم می‌شود.با استفاده از قابلیت CINEMA MODE نیز می‌توانیم بخش دلخواه از تصویر را انتخاب کنیم؛ به طوری که قسمت دلخواه با وضوح بیشتری نمایش می‌یابد.

LIVE SENSOR نیز این امکان را فراهم می‌آورد که با نزدیک کردن دست، نشانگرهای تنظیم (به رنگ قرمز) روی قاب جلویی مانیتور ظاهر شده و تنها با لمس آن تنظیمات دلخواه انجام می‌شود. در حالت عادی نشانگرها خاموش هستند.همچنین اگر از دسته افرادی هستید که به صورت مداوم با رایانه مشغول کار هستید قابلیت TIME CONTROL برای شما طراحی شده ‌است. با تنظیم این ویژگی بعد از مدت زمان تعیین شده (۱ یا ۲ ساعت) چراغ پاور به صورت چشمک زن درآمده و به شما هشدار می‌دهد، به چشمان خود استراحت دهید.

نمایشگرW۲۰۵۳S ال‌جی مجهز به فن‌آوری Smart Package یا «بسته هوشمند» از ابتدای تابستان امسال با تولید و گارانتی شرکت مادیران برای عرضه به کاربران بازار IT ایران ارائه شده‌است.