دوربین عکاسی کوچک برای کاربران خانگی

بازار دیجیتال- شرکت Genius یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی در بازار جهانی است و بیشتر به خاطر طراحی و تولید کیبورد، ماوس و وب‌کم در بازار شناخته می‌شود. این شرکت به تازگی به بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال هم وارد شده است. بازار این محصولات در این روزهای بحران که بازار اغلب محصولات دیجیتال را دچار رکود کرده است، جزو معدود بازارهای پر رونقی است که همچنان در آن تقاضای کاربران حرف اول را می‌زند.

به این ترتیب Genius به تازگی دوربین عکاسی دیجیتال خود را با طراحی منحصر به فردش به بازار معرفی کرده است. این دوربین که در سه رنگ متنوع سفید، قرمز و مشکی طراحی و تولید شده است، امکان عکاسی با وضوح تصویر ۶مگاپیکسل را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

کاربران این دوربین با این اوصاف امکان گرفتن عکس‌هایی با اندازه‌های حداقل ۳×۲اینچ و حداکثر ۱۸×۱۲اینچ را هم دارد.

این دوربین عکاسی دیجیتال امکان زوم اپتیکال تا ۳برابر و زوم دیجیتال تا ۴برابر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا به این ترتیب این کاربران امکان گرفتن عکس‌های با زاویه باز را داشته باشند.

. دوربین عکاسی جدید شرکت Genius که با مدل P۶۵۳۳ از سری دوربین‌های G-Shot این شرکت به بازار معرفی شده است، امکان عکاسی در شش حالت مختلف را به کاربران خود می‌دهد. نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه ۴/۲اینچ بوده که تصاویر را با وضوح ۲۲۰۰۰۰پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این دوربین با دو باتری سایز AA شارژ شده و در هر بار شارژ هم امکان گرفتن بیش از ۱۰۰عکس را به کاربران خود می‌دهد. P۶۵۳۳ که قابلیت استفاده به عنوان وب‌کم را هم دارد، مبتنی برحافظه فلش بوده و امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SD و SDHC را تا حداکثر ۲ گیگابایت در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شرکت Genius اعلام کرده است که این دوربین جدیدش را با یک سال گارانتی این شرکت و ابتدا در هندوستان به بازار عرضه خواهد کرد.