محصولات جدید برای طرفداران تصاویر دیجیتال

بازار دیجیتال- شرکت Kodak به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ بازار انواع دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری دیجیتال به تازگی محصولات جدیدی را به این بازار معرفی کرده است.

اولین محصول جدید این شرکت که به عقیده کارشناسان انتظار می‌رود نظر بسیاری از کاربران را به خودش جلب کند، یک دوربین فیلمبرداری دیجیتال و البته جیبی است.

این دوربین که با مدل Zi۸ به بازار معرفی شده، طراحی کوچک در ابعاد جیبی داشته و وزن آن بسیار سبک است تا به این ترتیب و امکان حمل و جابه‌جایی راحت‌تر را به کاربرانش بدهد.

Zi۸ که در سه رنگ متنوع مشکی، آلبالویی و آبی طراحی و تولید شده، مجهز به یک بازوی USB برای اتصال به کامپیوتر، شارژ شدن و البته انتقال فایل‌های مختلف است. این دوربین همچنین قابلیت ضبط ویدئو با وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل را داشته و از لرزشگیر الکترونیک هم بهره می‌برد. سنسور این دوربین برای عکاسی از نوع ۵ مگاپیکسل بوده و نمایشگر LCD آن اندازه‌ای برابر ۵/۲ اینچ است. این دوربین فیلمبرداری کوچک و جالب قرار است از ماه سپتامبر و با قیمت ۹۵/۱۷۹‌دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی برسد.

دوربین عکاسی دیجیتال Z۹۵۰ از سری دوربین‌های Easyshare این شرکت هم محصول جدید دیگری است که به تازگی به بازار معرفی شده است. این دوربین امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۲ مگاپیکسل را داشته و قابلیت زوم اپتیکال تا ۱۰ برابر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

دوربین عکاسی دیجیتال شرکت Kodak از طرفی مجهز به لرزشگیر اپتیکال دست بوده و از تکنولوژی تشخیص لبخند هم بهره می‌برد. طبق اعلام Kodak این محصول هم در ماه آگوست و با قیمت ۹۹/۲۷۹‌دلار به بازار عرضه خواهد شد.

Kodak همچنین یک قاب عکس دیجیتالی جدید با مدل S۷۳۰ به بازار معرفی کرده است. این قاب عکس دیجیتالی مبتنی بر حافظه داخلی یک گیگابایتی بوده و باتری قابل شارژ آن در هر بار شارژ امکان تماشای مداوم عکس‌ها را تا یک ساعت به کاربران خود می‌دهد. قاب عکس دیجیتالی جدید Kodak از ماه سپتامبر و با قیمت ۱۳۹‌دلار به بازار عرضه می‌شود.

یک دستگاه Theater HD Player هم محصول جدید دیگر شرکت Kodak است که در هفته اخیر به بازار معرفی شده است.

این دستگاه کاملا بی‌سیم بوده و می‌تواند به عنوان یک هاب برای دستگاه‌های HD مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول جدید هم از ابتدای این هفته و با قیمت ۹۹/۱۹۹‌دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.