نماینده رسمی جیتکس در ایران معرفی شد

بازار دیجیتال- با توجه به استقبال ایرانیان و به منظور تسهیل در فرآیند حضور و بازدید آنها، برای اولین بار جیتکس در ایران نماینده رسمی دایر کرد. مرکز تجارت جهانی دبی که برگزارکننده بزرگ‌ترین نمایشگاه خاورمیانه در فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌باشد، با هدف پاسخگویی به نیازهای ایرانیان و تسهیل در فرآیند حضور آنان، شرکت پارسان را به عنوان نماینده رسمی ایران معرفی کرد.

امیر اشکان تربیت جویی، مدیر عامل پارسان در این‌باره گفت: همه ساله خیل عظیمی از مشتاقان ایرانی فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت‌های خصوصی فعال و مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی به منظور آشنایی با آخرین فناوری‌های ارائه شده در خاورمیانه و ارائه خدمات و محصولات خود در این رویداد بزرگ حضور دارند.

نمایشگاه جیتکس، یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خاورمیانه در زمینه‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات است که سالانه در شهر دبی و با استقبال بسیار شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان دنیا روبه‌رو می‌شود.

تربیت جویی افزود: شرکت‌های علاقه‌مند و فعال ایرانی می‌توانند به صورت مستقل یا گروهی در این نمایشگاه حاضر شده و به ارائه آخرین محصولات و خدمات خود بپردازند. شرکت پارسان، ضمن اینکه امکان ثبت نام شرکت‌ها را به صورت مستقل فراهم می‌کنیم، در حال برنامه‌ریزی برای برپایی غرفه گروهی نیز هستیم.

بر اساس این گزارش، این دوره از نمایشگاه جیتکس ۲۰۰۹ از ۲۶ لغایت ۳۰ مهرماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی دایر خواهد بود.