دوربینی برای عکاسی در فضای باز

بازار دیجیتال- شرکت Olympus به تازگی دوربین عکاسی جدیدش را به بازار معرفی کرده است. این دوربین جدید که با مدل mju Tough ۶۰۱۰ به بازار معرفی شده، در واقعی دوربینی برای عکاسی در محیط خارج از خانه و فضای بسته است. Tough ۶۰۱۰ یک دوربین عکاسی ضدآب، ضدشوک، ضدیخ‌زدگی و حتی ضدگرد و خاک است و به این دلیل می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به خودش جلب کند. به این ترتیب این دوربین امکان عکاسی در عمق ۳متری آب، افتادن از ارتفاع ۵/۱ متری زمین و حتی قرار گرفتن در هوایی با دمای کمتر از ۱۰درجه سلسیوس را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

دوربین جدید و جالب شرکت Olympus امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۲ مگاپیکسل را داشته و امکان زوم اپتیکال تا ۶/۳ برابر را به کاربرانش می‌دهد. نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه ۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این کاربران همچنین امکان تماشای تصاویر در این نمایشگر را در نور شدید خورشید و با زاویه ۱۶۰ درجه در اختیار دارند.

علاوه بر این‌ها این دوربین همچنین بدنه و نمایشگری ضدخش هم دارد که با این اوصاف کار با آن را در محیط بیرون و فضای باز راحت‌ و ساده‌تر می‌کند.

Olympus با این حال هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان و قیمت عرضه این محصول جدیدش اعلام و منتشر نکرده است.