اتصال اینترنت پرسرعت بی‌سیم برای کتابخوان پلاستیک لوجیک فراهم شد

شبکه نسل سوم AT&T اتصال اینترنت پرسرعت بی‌سیم را برای دستگاه کتابخوان الکترونیکی پلاستیک لوجیک که سال آینده به بازار عرضه می‌شود، فراهم می‌کند. به گزارش ایسنا، پس از اعلام راه‌اندازی شدن کتابفروشی آنلاین Barnes & Noble، پلاستیک لوجیک که در حال بررسی ورود خود به بازار دستگاه‌های کتابخوان است، جزئیات بیشتری در مورد محصول آینده خود فاش کرد.

اما این شرکت اطلاعات بیشتری درباره قیمت اشتراک ماهانه برای این اتصال بی‌سیم حاضر نداد. دستگاه بی‌سیم Kindle آمازون از طریق شبکه بی‌سیم اسپرینت نکستل به محتوا دسترسی می‌یابد، اما کاربران برای این دسترسی هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند و شاید بسیاری از آنها ندانند دستگاه Kindle آنها از شبکه اسپرینت برای دانلود کتاب‌ها و دسترسی به اینترنت استفاده می‌کند.

دستگاه پلاستیک لوجیک که به اندازه یک کاغذ معمولی ۵/۸ در ۱۱ اینچ است، اندکی بزرگ‌تر از Kindle DX بوده و دارای یک صفحه لمسی است و از نمایشگر E-Ink استفاده می‌کند که به افزایش عمر باتری تا چند روز کمک می‌کند.

طبق اعلام پلاستیک لوجیک، این دستگاه برای کاربران اداری در نظر گرفته شده است؛ کتابخوان پلاستیک لوجیک برخلاف Kindle می‌تواند از ارتباط بی‌سیم وای فای نیز استفاده کند.