سامسونگ و باریک‌ترین تلفن همراه ساعت مچی

شرکت کره‌ای سامسونگ ادعا می‌کند که گوشی «watch phone» باریک‌ترین تلفن همراه ساعت مچی است. گوشی «watch phone» سامسونگ فقط ۹۸/۱۱میلی‌متر ضخامت دارد که به نظر می‌رسد برای رقابت با تلفن همراه ساعت مچی ال‌جی که ۹/۱۳میلی‌متر ضخامت دارد، ساخته شده است.

سامسونگ برنامه‌ریزی می‌کند که این تلفن همراه جدید خود را با قیمت ۴۵۰ یورو به فروش برساند و پیش‌بینی می‌شود همین ماه در فرانسه و سپس دیگر بازارهای اروپایی در دسترس کاربران قرار گیرد.

صفحه نمایش این تلفن همراه ۷۶/۱اینچی و لمسی است که کاربران می‌توانند ایمیل خود را بر روی آن چک کنند و به فایل‌های موسیقی MP۳ گوش دهند. از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه می‌توان به بلوتوث و قابلیت تشخیص صدا اشاره کرد. همچنین این شرکت یک گوشی جدید با نام S۹۱۱۰ به بازار تلفن همراه معرفی کرد. بر اساس اخباری که درباره گوشی S۹۱۱۰ منتشر شده به نظر می‌رسد این گوشی موفق به دریافت تاییدیه FCC از کمیسیون فدرال مخابرات آمریکا شده که بنابراین احتمال می‌رود در آینده نزدیک به بازار آمریکا عرضه شود. گوشی S۹۱۱۰ که نام کامل آن GT-S۹۱۱۰ است. بر اساس گزارش UnwiredView گفته می‌شود که بلوتوث این گوشی نسخه ۱/۲ با پشتیبانی از EDR و A۲DP است. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به اتصالات Wi-Fi اشاره کرد. اگر چه جزئیات و ویژگی‌های کامل این گوشی ارائه نشده، اما پیش‌بینی می‌شود گوشی S۹۱۱۰ یکی از گوشی‌های بسیار پیشرفته باشد؛ زیرا همان طور که از نام این گوشی پیدا است از سری S است که نشان‌دهنده پشتیبانی از بسیاری از عملکردها است.