دوربین جدید با رنگ‌های متنوع برای کاربران خانگی

بازار دیجیتال- جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال شرکت Sony به بازار معرفی و عرضه شده است. این دوربین جدید، از سری دوربین‌های CyberShot این شرکت و سری W آن است که با مدل W۲۹۰ به بازار معرفی شده است.

این دوربین مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۱۱مگابایت می‌رسد. کاربران این محصول، اما امکان ارتقای حافظه آن را از طریق کارت‌های حافظه Memory Stick PRO در اختیار دارند.

W۲۹۰ امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱/۱۲ مگاپیکسل را به کاربرانش می‌دهد. این دوربین همچنین امکان فیلمبرداری با وضوح تصویر ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل را هم دارد. این محصول جدید، قابلیت زوم اپتیکال تا ۵ برابر را داشته و قدرت زوم دیجیتال آن به ۲ برابر می‌رسد. دوربین عکاسی جدید Sony همچنین امکان لرزشگیر اپتیکال دست را هم به کاربرانش داده و دارای امکان کاهش قرمزی چشم هم هست.

W۲۹۰ مجهز به یک نمایشگر LCD با اندازه ۳ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دوربین دارای یک پورت USB پر سرعت نسخه ۲ بوده و از یک خروجی ویدئویی هم بهره می‌برد. ابعاد بدنه این دوربین برابر ۹/۰×۹/۳×۲/۲ اینچ بوده و وزن آن به کمتر از ۱۹۰ گرم می‌رسد. جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال Sony که در چهار رنگ متنوع مشکی، نقره‌ای، سورمه‌ای و صورتی طراحی شده، در حال حاضر با قیمتی در حدود ۲۳۰دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.