دوربین عکاسی دیجیتال مجهز به GPS

بازار دیجیتال- شرکت Ricoh که یکی از تولیدکنندگان فعال و شناخته شده بازار انواع دوربین و لوازم عکاسی دیجیتال است، به تازگی محصول جدید و متفاوتی را به بازار معرفی و عرضه کرده است.

این محصول جدید یک دوربین عکاسی دیجیتال است که با مدل SE۵۰۰ به بازار معرفی شده و امکانات متفاوتی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۲۶ مگابایت می‌رسد. کاربران این دوربین، اما امکان ارتقای حافظه آن را از طریق کارت‌های حافظه SD و SDHC در اختیار دارند.دوربین جدید شرکت Ricoh تصاویر را با وضوح ۱/۸ مگاپیکسل ثبت و ذخیره می‌کند. این دوربین امکان زوم اپتیکال تا ۳ برابر را داشته و قدرت زوم دیجیتال آن به ۵ برابر می‌رسد.

نمایشگر این دوربین هم از نوع LCD با اندازه ۵/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

با این همه، اما این دوربین یک قابلیت کلیدی و منحصر به فرد را به کاربرانش می‌دهد که آن را از محصولات رقیب متمایز می‌کند. این دوربین مجهز به GPS بوده و به این ترتیب امکان نمایش مکان را به کاربرانش می‌دهد.

شرکت Ricoh اعلام کرده است که این دوربین جالب را به تازگی و با قیمت تنها ۱۶۹ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.