سونی سری تلویزیون‌های LCD جدیدش را عرضه می‌کند

جدیدترین تلویزیون‌های ال سی دی سونی سری Xمدل۴۵۰ که ترکیبی از فناوری‌های جدید و طراحی قاب ساده است، در آینده نزدیک به بازار عرضه می‌شود.

تلویزیون جدید براویا سری X که دارای ویژگی‌هایی از قبیل all-new BRAVIA Engine ۲ PRO، RGB Dynamic LED و تکنولوژی‌های Motionflow PRO است، به منظور ارائه بهترین کیفیت تصاویر ابداع شده است.این تلویزیون مجهز به سیستمی‌اختصاصی به نام BRAVIA Engine ۲ PRO است.این سیستم سامانه تصویری پرقدرتی است که با استفاده از فناوری دیجیتال هوشمند کیفیت و شفافیت تصاویر را تقویت می‌کند و حتی از تصاویری که از مبدا ضعیف پخش می‌شوند تماشای تصاویری با وضوح استاندارد و Full HD را امکانپذیر می‌سازد. فناوری BRAVIA Engine ۲ PRO هم عمق بیشتر به تصاویر می‌بخشد. با‌این فناوری که در براویا سریx تعبیه شده می‌توانید فیلم‌های طبیعت را به صورتی کاملا زنده و جاندار در مجموعه‌ای از رنگ‌های درخشان و با کیفیتی استثنایی در مدل‌های ۴۶‌اینچ و ۵۵‌اینچ مشاهده کنید.مدل X۴۵۰ با ترکیب LED‌های قرمز، آبی، و سبز ، نور مناسب و کافی برای تولید تصاویری با کیفیت ‌ایجاد می‌کند.‌این تلویزیون مجهز به تکنولوژی‌های Motionflow PRO و Motionflow ۱۰۰Hz است تا حرکات سریعی را‌ ایجاد کند. با تکنولوژی Motionflow ۱۰۰ هرتز که در مدل‌های ۴۰‌اینچ و ۷۰‌اینچ به کار رفته، وضوح و ثبات تصویر به حداکثر می‌رسد. این سیستم برای مشاهده برنامه‌های پرتحرک مانند مسابقات ورزشی مناسب است.

ویژگی‌های عملکرد مناسب، مانند XrossMediaBar (XMBTM) و BRAVIA Sync از دیگر ویژگی‌های مورد توجه مردم در مدل X۴۵۰ است. در عین حال، همزمان با اتصال دیگر ابزارهای سرگرمی‌X۴۵۰'s HDMI outlets، می‌توانید به راحتی آن را خاموش و روشن کنید.‌ این تلویزیون همچنین دارای USB مشاهده عکس و Photo TV HD جهت مشاهده آسان تصاویر در صفحات بزرگ است.‌این تلویزیون علاوه بر طراحی مدرن و مناسب، از قاب زیبایی برخوردار است که با هر دکوری سازگار خواهد بود.

Bravia XMBTM توسط یک سیستم صوتی متشکل از بلندگوهای درونی به عرض ۲۰ میلیمتر کامل می‌شود. مدل ۵۵‌اینچ دارای ۶ بلندگوی اصلی و ۲بلندگوی بم (woofer) و مدل‌های ۴۰ و ۴۶‌اینچ دارای ۴ بلندگوی اصلی و ۲ بلندگوی بم است. ‌این تاثیرهای محیطی در ورزش، کنسرت‌های زنده یا فیلم بالاتر می‌رود و لذت تماشای هر برنامه را بیشتر می‌کند.