گوشی‌های ۵۸۰۰‌، N۸۵ نوکیا، W۹۸۰ و C۹۰۵ سونی اریکسون و Touch Diamond۲ اچ تی سی به عنوان پرفروش ترین گوشی‌ها در بازار امروز تلفن همراه معرفی شدند.

گوشی XpressMusic ۵۸۰۰ نوکیا با گارانتی رسمی و با قیمت ۲۹۰‌هزار تومان در صدر پرفروش ترین‌های نوکیا قرار گرفته است. این گوشی دارای صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت است. گوشی N۸۵ این برند نیز با قیمت ۳۷۰‌هزار تومان توانست از فروش خوبی برخوردار شود و در لیست پرفروش ترین‌های این برند جای گیرد. گوشی C۹۰۵ و W۹۸۰ سونی اریکسون هم‌اکنون با گارانتی غیر رسمی و با قیمت ۳۶۰ و۲۰۵ ‌هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می‌شود.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی ۱۶۰ مگابایتی توسط مموری کارت Memory Stick Micro M۲ تا هشت گیگابایت از مشخصات فنی گوشی C۹۰۲ سونی اریکسون و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و حافظه داخلی هشت گیگابایتی از ویژگی‌های مدل W۹۸۰ سونی اریکسون به شمار می‌آید.

گوشی Touch Diamond۲ اچ تی سی با قیمت فروش ۶۱۰‌هزار تومان توانسته میزان بیشترین خریدوفروش این برند را به خود اختصاص دهد و مقام پرفروش ترین اچ تی سی را از آن خود کند.