یک دوربین ضدآب سبک و قابل‌حمل

بازار دیجیتال- یک دوربین عکاسی دیجیتال ضد آب برای کاربران اهل ورزش‌های آبی به بازار معرفی شده است. در حالی که با شروع فصل تابستان این نوع محصولات طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند، شرکت SeaLife هم دوربین جدیدش را با مدل DC۱۰۰۰ به بازار معرفی کرده است.

این دوربین طراحی ساده‌ای داشته و با وجود ظاهر بزرگش وزن سبکی دارد. ابعاد این دوربین برابر ۴/۳×۵/۳×۵/۵ اینچ بوده و وزن آن تنها به ۱۸۰ گرم می‌رسد تا به این ترتیب کاربران آن بتوانند به راحتی آن را در زیر آب حمل کنند.

این دوربین امکان عکاسی تا عمق ۲۰۰ فوتی آب را با وضوح تصویر ۱۰ مگاپیکسل به کاربرانش می‌دهد تا عکس‌هایی با وضوح حداکثر ۲۷۳۶×۳۶۴۸ پیکسل را برای کابرانش به ارمغان بیاورد.

DC۱۰۰۰ مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۳۲ مگابایت می‌رسد، در حالی که کاربران آن امکان ارتقای حافظه آن به وسیله کارت‌های حافظه SD و SDHC تا ظرفیت ۱۶ مگابایت را در اختیار دارند.

این دوربین همچنین امکان زوم اپتیکال تا ۵ برابر و زوم دیجیتال تا ۴ برابر را داشته و قابلیت فیلمبرداری با وضوح تصویر ۲۴۰×۳۲۰ یا ۴۸۰×۶۴۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه را دارد.

حساسیت این دوربین در عکاسی حداقل ۶۴ و حداکثر ۱۶۰۰ بوده و سرعت شاتر آن حداقل برابر یک ثانیه و حداکثر برابر یک دو هزارم ثانیه است. این دوربین مجهز به یک پورت USB برای اتصال به کامپیوتر و شارژ شدن بوده و در هر بار شارژ امکان گرفتن ۲۰۰ عکس را به کاربرانش می‌دهد.

دوربین ضد آب SeaLife با نمایشگرLCD ا ۲/۷ اینچی در حال حاضر با قیمت ۵۴۹ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.