محصولی مجهز به شتاب‌سنج دیجیتالی

بازار دیجیتال- تولیدکننده کره‌ای انواع دستگاه‌های mp۳ player و PMP محصول جدیدی را به بازار معرفی کرده است. به این ترتیب محصول جدید شرکت SAFA یک دستگاه پخش چندرسانه‌ای قابل حمل است که با مدل G۳ معرفی شده است. G۳ طراحی ساده‌ای داشته و هیچ کلیدی روی بدنه آن تعبیه نشده است. درست به همین دلیل هم هست که این PMP در دسته محصولات کاملا لمسی قرار می‌گیرد.

بدنه این دستگاه در حقیقت شامل یک نمایشگر LCD بزرگ با اندازه ۳ اینچ است که تمام لمسی بوده و تصاویر را هم با وضوح تصویر WXGA برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این محصول مبتنی بر حافظه داخلی بوده و در دو نسخه ۴ و ۸ گیگابایتی طراحی و تولید شده است.

G۳ قابلیت پخش و اجرای فایل‌های موسیقی و ویدئویی را با فرمت‌های رایج در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و امکانات مختلفی مانند ضبط صدا و اتصال به دستگاه‌های HD را هم به کاربرانش می‌دهد.

این دستگاه مجهز به یک پورت USB پر سرعت نسخه ۲ بوده و از این طریق امکان شارژ و انتقال فایل‌ها را برای کاربرانش فراهم می‌آورد. با این همه، اما ویژگی مهم و کاملا منحصر به فرد این محصول مجهز بودن آن به شتاب‌سنج دیجیتالی است که می‌تواند آن را از محصولات رقیب متمایز کند.

این در حالی است که هنوز این تولیدکننده کره‌ای درباره زمان و قیمت دقیق عرضه این محصول جدیدش اطلاعاتی را اعلام و منتشر نکرده است. با این حال اما فعالان بازار معتقدند که قیمت این محصول احتمالا بیشتر از ۱۵۰ دلار خواهد بود.