هوشمند دیگری از سونی اریکسون در راه است

سونی اریکسون یک گوشی هوشمند جدید با نام T۷۱۵ تابستان به بازار می‌فرستد. گوشی T۷۱۵ سونی اریکسون کشویی است و با توجه به تصاویری که از آن منتشر شده، از ظرافت و زیبایی و فشردگی خاصی برخوردار است.

به نظر می‌رسد مهم‌ترین ویژگی گوشی T۷۱۵ یادآوری قرارملاقات‌ها، یادداشت‌ها و انیمیشن‌ها برای تاریخ تولدها و رویدادهای مهم جهانی است.

گوشیT۷۱۵ با دارا بودن صفحه کلید بزرگ قابلیت سرعت و سهولت تایپ پیام را دارد و از صفحه نمایش ۲/۲ اینچی با وضوح تصویر ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل و ۲۶۲‌هزار رنگ که امکان استفاده در نور مستقیم را به کاربر می‌دهد، برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از سرویس‌های شبکه۳ G با مرورگرNetFront برای دسترسی به اینترنت پر سرعت اشاره کرد که هر جایی از دنیا امکان دسترسی به نقشه‌های گوگل و AccuWeather.com برای ‌جست‌وجوهای محلی، مسیریابی و پیش‌بینی سه روز آینده وضعیت آب و هوا را به کاربر می‌دهد.

این گوشی مناسب افرادی است که به ویژگی‌های به روز نیاز دارند. سطح این گوشی آلومینیومی بوده و بخش رویی آن براق است و از طراحی حرفه‌ای برخوردار است. این گوشی همچنین دارای دوربین ۲/۳ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو، امکان پخش برنامه‌های چند رسانه‌ای، پشتیبانی از بلوتوث با A۲DP، PlayNow، TrackID، برنامه Exchange ActiveSync مایکروسافت، رادیو FM با RDS، MMS و IM است.

قابلیت پخش برنامه‌های تلویزیونی، اضافه کردن اطلاعات به تصاویر، پورت USB، و۱۲۰ مگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت حافظه microSD و پشتیبانی از شبکه‌های (GSM/GPRS/EDGE ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰MHz) و UMTS HSPA ۲۱۰۰MHz از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

گوشی T۷۱۵ با ابعاد ۵/۹۱ در ۴۸ در ۱۴.۹‌ میلی‌متر، ۵/۹۶ گرم وزن دارد و انتظار می‌رود در رنگ‌های نقره‌ای و صورتی در طول تابستان به بازار عرضه شود.