مادیران و تولید مانیتور تلویزیون 27 اینچ

بازار دیجیتال- مادیران طی روزهای اخیر، مانیتور - تلویزیون ۲۷ اینچ ال‌جی را با مدل M۲۷۹۴DP تولید و به بازار IT ایران عرضه کرد. از جمله قابلیت‌های این نمایشگر به ورودی‌های DVI ،AV، دو ورودی HDMI و Component است که آن را از دیگر مانیتورهای بازار متمایز کرده است. از دیگر مشخصه‌های این مانیتور می‌توان، دارا بودن دو اسپیکر ۵ واتی، سیستم صوتی Dolby، پورت USB (با قابلیت نمایش تصاویر و همچنین پخش فایل‌های صوتی موجود در فلش مموری) را نام برد. این دستگاه کاربران را قادر خواهد ساخت بدون نیاز به کامپیوتر از این دستگاه به عنوان یک تلویزیون یا یک نمایشگر جهت اتصال به دستگاه‌هایی از قبیل HDplayer ، DVD player ، Blue Ray، Palystaion۳ Xbox ۳۶۰ و دوربین استفاده نموده و از کیفیت بالای نمایش تصویر در آن بهره‌مند شوند.

مجهز بودن به فن‌آوری FULL HD از مدل M۲۷۹۴DP یک نمایشگر- تلویزیون بی‌رقیب ساخته ‌است. گفتنی ‌است، قابلیت نمایش تصویر ۱۰۸۰p Full HD به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصویری با وضوح بسیار مطلوب را تجربه کنند. این وضوح تصویر درحدی است که اشکال و متون در این مانیتور با جزئیات کامل و شفافیتی مطلوب قابل رویت است.

تیونر دیجیتالی DTV از دیگر مزایای این محصول است. این تیونر به کاربران امکان دریافت کانال‌های آنالوگ، دیجیتال و رادیویی را از طریق آنتن‌های معمولی می‌دهد.

یکی دیگر از فن‌آوری‌های موجود در نمایشگر M۲۷۹۴DP ال‌جی تجهیز به خروجی صوتی اپتیکال بوده که به تازگی در بعضی از مدل‌های سینمای‌خانگی به کارگرفته می‌شود.

صفحه نمایش گسترده (واید) ، کنتراست ۲۰,۰۰۰:۱ و زمان پاسخ دهی سریع ۵ میلی ثانیه از دیگر فن‌آوری‌های به کار گرفته شده در نمایشگر ۲۷ اینچ ال‌جی مدل M۲۷۹۴DP است. با توجه به مشخصات ذکر شده این محصول، انتخابی مناسب برای تمام کاربرانی است که در فضای محدود نیاز به استفاده از مانیتور و تلویزیون به‌طور همزمان و همچنین نمایش تصویر از طریق دستگاه‌های مختلف را دارد.

مانیتور M۲۷۹۴DP تولید شرکت مادیران است و با گارانتی معتبر و خدمات دو ساعته بی‌نظیر این شرکت از اول تیر‌ماه در بازار IT ایران عرضه شده ‌است.