گردنبند پخش‌کننده موسیقی برای خانم‌های لوکس پسند

بازار دیجیتال- این روزها گویا تمایل کاربران و تقاضای آنها کمی ویژه و شخصی‌تر شده تا جایی که دیگر هر کاربری به دنبال محصولی مطابق با سلایق فردی خودش می‌گردد. درست به همین دلیل هم هست که شرکت‌های تولیدکننده به طراحی و تولید محصولات دیجیتال شخصی متنوع برای کاربران مختلف روی آورده‌اند.

در این میان، اما کاربران خانم مانند همیشه کمی دقیق و حساس‌تر عمل کرده و محصولات دیجیتال شخصی با طراحی‌های زنانه بیشتر نظر آنها را به خودشان جلب می‌کنند. حالا اگر قرار باشد این محصول ویژه یک دستگاه پخش موسیقی قابل حمل با طراحی یک گردنبند باشد که قطعا می‌توان انتظار استقبال قابل توجهی از این دسته کاربران را در ذهن داشت. درست به دلیل همین پیش‌بینی هم یک شرکت چینی به تازگی خبر از عرضه یک mp۳ player با طراحی یک گردنبند زنانه را داده است. این گردنبند طراحی ساده‌ای داشته و دارای نگین‌هایی روی بدنه خود است که در رنگ‌های مختلفی عرضه شده‌اند. این دستگاه در واقع یک mp۳ player مبتنی بر حافظه فلش USB است تا به این ترتیب به راحتی به انواع کامپیوترهای شخصی متصل شده و ضمن شارژ شدن، امکان انتقال اطلاعات را هم به کاربرانش بدهد. سیم‌های هدفون این دستگاه به صورت زنجیر این گردنبند عمل کرده و ظاهری ساده و اسپورت به آن می‌دهند.

این mp۳ player جالب در دو ظرفیت ۲ و ۴ گیگابایتی طراحی و تولید شده است که همچنین می‌توان آن را از میان رنگ‌های آبی، سبز و یا قرمز انتخاب کرد.

این محصول متفاوت و منحصر به فرد در دسته محصولات دیجیتال ارزان قیمت قرار دارد و در حال حاضر با قیمت ۲۶ دلار برای نسخه ۲ گیگابایتی و ۲۹ دلار برای نسخه ۴ گیگابایتی به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.