گوشی ۳۶۰۰ اسلاید نوکیا، W۹۸۰ سونی اریکسون، S۸۳۰۰ سامسونگ وTouch Diamond۲ اچ‌تی‌سی پرفروش‌ترین گوشی در بازار تلفن همراه بود. گوشی ۳۶۰۰ اسلاید نوکیا توانست با گارانتی رسمی ‌و با قیمت ۱۷۵‌هزار تومان در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد.

صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت از ویژگی‌های اصلی گوشی ۳۶۰۰ اسلاید به شمار می‌آید.

در این میان گوشی ۵۸۰۰، N۸۵ و ۷۶۱۰ که به‌ترتیب با گارانتی رسمی‌با قیمت ۳۲۰، ۴۰۰ و ۲۰۰‌هزار تومان به فروش می‌رسد، در لیست گوشی‌های خوش فروش این برند جای گرفت. گوشی W۹۸۰ سونی‌اریکسون که با گارانتی متفرقه به بهای ۲۰۸‌هزار تومان فروخته می‌شود، توانست مقام پرفروش‌ترین گوشی این برند در بازار امروز تلفن همراه را به خود اختصاص دهد. این مدل تاشو سونی‌اریکسون دارای صفحه نمایش TFT، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و حافظه داخلی هشت گیگابایتی است.گوشی‌های W۹۰۲ و W۹۶۰ که با گارانتی متفرقه به بهای ۲۷۵ و ۲۵۰‌هزار تومان به فروش می‌رسد، توانست در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد.گوشی S۸۳۰۰ سامسونگ که با گارانتی رسمی ‌به بهای ۴۳۰هزار تومان به فروش می‌رسد در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند معرفی شد.صفحه نمایش لمسی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی از ویژگی‌های اصلی گوشی S۸۳۰۰ این برند به شمار می‌آید.