پرفروش ترین گوشی‌های سامسونگ

فروشندگان گوشی‌های سامسونگ، مدل S۸۳۰۰ را در بازار تلفن همراه به عنوان پرفروش‌ترین گوشی این برند معرفی کردند. امکانات مناسب این مدل گوشی باعث شده تا مشتریان تمایل به خرید آن داشته باشند.

صفحه نمایش لمسی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی از ویژگی‌های اصلی گوشی S۸۳۰۰ این برند به شمار می‌آید.

گوشی S۸۳۰۰ سامسونگ هم اکنون با گارانتی رسمی به بهای ۴۳۵‌هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در همین حال F۴۸۰ سامسونگ که کمتر از یک سال از عرضه آن در بازار تلفن همراه کشور می‌گذرد نیز در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای دارد.

گوشی F۴۸۰ سامسونگ با گارانتی رسمی به بهای ۲۸۹‌هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه عرضه می‌شود.

صفحه نمایش TFT لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت از مشخصات اصلی گوشی F۴۸۰ سامسونگ محسوب می‌شود. گوشی E۱۱۲۵ این برند که در لیست گوشی‌های ارزان قیمت این برند قرار دارد از امکانات ساده ای بهره می‌برد. این مدل گوشی به بهای ۴۱‌هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. گوشی E۲۵۱ سامسونگ نیز با قیمت ۸۵ ‌هزار تومان در بازار تلفن همراه از فروش خوبی برخوردار است. صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶‌هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی‌های گوشی E۲۵۱ سامسونگ محسوب می‌شود.