بازار دیجیتال- مدل w۲۴۵۲v به عنوان مانیتور سایز بزرگ LG در بازار داخلی معرفی شد.طبق اعلام مادیران، نمایندگی فروش مانیتورهای این برند در بازار داخلی، این مانیتور ۲۴ اینچ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به صفحه نمایش گسترده، بدنه براق ترکیبی مشکی و طوسی، زاویه دید بسیار وسیع، موتور پردازش تصویر، کلید FUN ( برای تنظیمات خاص تصویر)، ورودی HDMI و ... است.وضوح تصویر این مانیتور نیز ۱۹۲۰ × ۱۲۰۰ نقطه در اینچ و نسبت کنتراست آن ۱ : ۱۰۰۰۰ (DFC) است. مانیتور مذکور قابلیت نمایش ۷/۱۶میلیون رنگ را داشته و شدت روشنایی آن ۴۰۰cd/m۲ است. w۲۴۵۲v با قیمت ۴۳۲‌هزار تومان و با ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.

این نمایندگی همچنین از عرضه یک نمایشگر تلویزیون FULL HD به بازار خبر داد.بر اساس اعلام این نمایندگی، این نمایشگر- تلویزیون ۲۷ اینچی با طراحی مطلوب، دارای امکانات و مشخصات ویژه‌ای است که کاربران را قادر می‌سازد به صورت چند منظوره از این محصول استفاده کنند.

M۲۷۹۴D مجهز به تیونر دیجیتالی، ورودی‌های DVI، AV، دو ورودی HDMI، Component، دو اسپیکر ۵ واتی و سیستم صوتی Dolbyاست. این دستگاه کاربران را قادر خواهد ساخت بدون نیاز به کامپیوتر از آن به عنوان یک تلویزیون یا یک نمایشگر جهت اتصال به دستگاه‌هایی از قبیل HDplayer، DVDplayer، BlueRay، Palystaion۳، Xbox ۳۶۰ و دوربین استفاده کنند و از کیفیت نمایش تصویر در آن بهره‌مند شوند. همچنین تیونر دیجیتالی و قابلیت نمایش تصویر ۱۰۸۰p Full HD به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصویری با وضوح بسیار مطلوب را تجربه کنند . این وضوح تصویر در حدی است که اشکال و متون در این نمایشگر با جزئیات کامل و شفافیتی مطلوب قابل رویت هستند. از دیگر ویژگی‌های M۲۷۹۴D می‌توان به صفحه نمایش عریض یا واید، کنتراست ۲۰,۰۰۰:۱، زمان پاسخ‌دهی سریع حدود ۵ میلی‌ثانیه و ریموت کنترل اشاره کرد. این مانیتور- تلویزیون با قیمت ۵۴۹‌هزار تومان و با ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.