یک PMP تمام عیار برای کاربران حرفه‌ای

بازار دیجیتال- شرکت Samsung که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان بازار انواع دستگاه‌های پخش موسیقی قابل‌حمل است، به تازگی محصول جدیدی را به بازار معرفی و عرضه کرده است.

محصول جدید Samsung یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل بوده که با مدل YP-CP۳ به بازار معرفی شده است. این دستگاه طراحی ساده، اما به روز و جدیدی داشته و مبتنی بر حافظه فلش است. ظرفیت حافظه داخلی این محصول در دو نسخه ۴ و ۸ گیگابایتی طراحی شده و کاربران آن امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه Micro SD را در اختیار دارند.

YP-CP۳ در واقع یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای کامل است که نمایشگر بزرگ آن یکی از ویژگی‌های مهمش به حساب می‌آید. این نمایشگر از نوع LCD با اندازه ۳ اینچ است که تصاویر را با وضوح WQVGA یا ۲۴۰×۴۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این دستگاه قابلیت اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، WMA، WAV، OGG، APEو Flac را داشته و تصاویر و فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های RM، RMVB، MPEG-۴، WMV و SVI را برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.جدیدترین دستگاه PMP شرکت Samsung مجهز به رادیوی FM با امکان ضبط برنامه‌های رادیویی را داشته و قابلیت نمایش عکس‌ها با فرمت‌های رایج را به کاربرانش می‌دهد.باتری این محصول امکان پخش مداوم ۲۴ ساعت موسیقی مداوم و ۴ ساعت فیلم و ویدئو را در اختیار کاربران آن قرار می‌دهد. YP-CP۳ در دو رنگ سفید و مشکی طراحی و تولید شده است و قرار است ابتدا و قبل از هر جایی در کشور روسیه به طور رسمی به بازار عرضه شود.این محصول جدید که در اواخر ماه ژوئن به بازار این کشور عرضه می‌شود، با قیمت ۱۶۱دلار برای نسخه ۴ گیگابایتی و ۱۹۳دلار برای نسخه ۸گیگابایتی به فروش عمومی خواهد رسید.