N82نوکیا با رنگ مشکی

نوکیا گوشی N۸۲ را با رنگ مشکی مد روز در بازار دبی به نمایش گذاشت. این گوشی با داشتن جهت یابی منسجم و اتصال به اینترنت با سرعت بالا، آمیزه‌ای از پیشرفته ترین امکانات بوده و در گروه گوشی‌های N قرار گرفته است. کامپیوتر چند رسانه‌ای N۸۲ با رنگ مشکی براق، نقشه‌هایGCC و کشورهای منتخب اروپا را همراه با امکان دانلود کردن اطلاعات بیشتر، از ابتدا در اختیارتان قرار داده و دارای جهت‌یاب گویایی است که می‌توانید به مدت ۳ ماه از آن بهره ببرید.

این گوشی افراد را قادر می‌سازد که مشخصات تصاویر ذخیره شده را داشته باشند. تصاویر نه تنها بر مبنای تاریخ، بلکه بر اساس مکان نیز قابل ذخیره شدن هستند. این گوشی از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی، لنز کارل زایس و فلاش گزنون تشکیل شده است.

درون این گوشی GPS-A کار گذاشته شده که به افراد کمک می‌کند تا با به اشتراک گذاشتن اطلاعات و مختصات جغرافیایی، به کمک مجموعه متنوعی از امکانات ارتباطی مثل Wi-Fi و HSDPA بتواند مکان‌های جدید را شناسایی کنند.هنگامی که نوبت به قابلیت‌های دوربین می‌رسد، گوشی مشکی براق N۸۲ مسافران و مشتاقان عکاسی را به حیرت وامی‌دارد. دوربین ۵ مگاپیکسلی همراه با فلاش پرقدرت گزنون، لنز کارل زایس، عمکرد فوق‌العاده سریع دوربین، اتوفوکوس با لامپ اختصاصی کمکی، گرفتن عکس بدون تاخیر و کیفیتی مشابه با DVD‌، همه و همه این اطمینان را به شما می‌دهند که بتوانید لحظات خاص را، حتی در نور کم با بهترین کیفیت ثبت کنید. گوشی N۸۲ با استفاده از امکانات GPS-A وکیفیت بالاتصویری به طور خودکار اطلاعات موقعیت جغرافیایی ثبت شده را ضمیمه تصویر کرده وامکان اینکه بتوان محل دقیق عکاسی را درنقشه اینترنتی یا نقشه موجود در گوشی مشاهده کرد، برای مسافر فراهم می‌آورد.