بازاردیجیتال- در حالی که در چند سال اخیر واگذاری شرکت مخابرات به بخش‌خصوصی بحث بسیار داغ حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات بود و دولت تمام تلاش خود را برای واگذاری این شرکت به بخش‌خصوصی و کوتاه کردن فعالیت بخش دولتی در اموری چون ارائه اینترنت پرسرعت را می‌کرد روز گذشته روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات در گفت‌وگو با سیتنا اعلام کرد که در صورت واگذاری مخابرات به بخش‌خصوصی این شرکت هم حق دارد که به ارائه اینترنت پرسرعت بپردازد. مرتضی‌زاده، مدیر روابط عمومی این سازمان با ذکر این مطلب در ادامه افزود: در هر حال، یک اپراتور اگر مایل باشد می‌تواند هر سرویسی که بخواهد را ارائه کند و مخابرات نیز پس از خصوصی‌سازی می‌تواند سرویس‌های دلخواه خود را ارائه کند.

مدیر روابط عمومی رگولاتوری، گفت: مخابرات زیرساخت های لازم را برای شرکت‌های PAP تامین می‌کند، از این رو مخابرات

با وجود امکانات در اختیار، بسیار قوی‌تر از شرکت‌‌های PAP خواهد بود.

فرنقی، در پایان گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، همواره تلاش می‌کند تا حقوق سایرین را در نظر قرار دهد و فضای رقابتی همواره حفظ شود.

گفتنی است طی چند سال اخیر بسیاری از شرکت های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت از همکاری نکردن مراکز مخابراتی در توسعه این شرکت‌ها در ارائه سرویس شکایت کرده‌اند.

برخی کارشناسان معتقدند مخابرات با ندادن فضای کار به شرکت‌های خصوصی در برخی مراکز مخابراتی قصد دارد خود در این مراکز به ارائه اینترنت پرسرعت بپردازد.