یک مکعب کوچک موزیکال

بازار دیجیتال- شرکت Mobiblu اخیرا محصولی متفاوت و جالب را به بازار انواع MP۳player معرفی کرده است. این MP۳player با نام Cube۲ به بازار معرفی شده و یکی از کوچک‌ترین MP۳playerهای بازار است.

Cube۲ در حقیقت مکعبی به ضلع یک اینچ است که وزن آن به ۱۸ گرم می‌رسد. بدنه این MP۳player از جنس پلاستیک است و در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، صورتی و آبی طراحی و تولید شده است.

Cube۲ مبتنی بر حافظه داخلی است و ظرفیت حافظه آن به ۲ گیگابایت می‌رسد.

این MP۳player قابلیت پخش فایل‌های صوتی با فرمت‌های MP۳، WMA و OGG را به کاربرانش می‌دهد. علاوه بر اینها Cube۲ امکان نمایش عکس‌هایی با فرمت JPEG را دارد. این دستگاه مجهز به رادیوی FM بوده و امکان دریافت فرکانس ۲۰ ایستگاه رادیویی را دارد. Cube۲ قابلیت پخش صدای استریو با فرکانس ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز را دارد.این MP۳player مجهز به یک نمایشگر OLED با وضوح تصویر ۴۸×۶۴ پیکسل بوده و مجهز به امکان نمایش ساعت دیجیتالی و تنظیم ساعت است. Cube۲ امکان پخش موسیقی با ۷ حالت مختلف را دارد. باتری این دستگاه با هر بار شارژ می‌تواند تا۱۰ ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند.

این MP۳player مجهز به یک پورت USB برای اتصال به کامپیوترهای شخصی بوده و با سیستم عامل Mac و ویندوزهای ۹۸، ۲۰۰۰، ME و XP هم سازگار است.

این MP۳player مکعبی به تازگی به بازار معرفی شده و قرار است از ماه آینده با قیمت ۸۰ دلار به بازار عرضه شود.