اکثر فعالان بازار سیم‌کارت در مناطق پنج‌گانه تهران از کاهش خریدوفروش سیم‌کارت‌های صفر و کارکرده همراه اول در بازار پایتخت خبر دادند.

افت قیمت سیم‌کارت‌های همراه اول طی چند روز اخیر باعث شده تا اکثر فروشندگان شاهد کاهش و در برخی از مناطق تهران نیز شاهد کسادی خرید و فروش سیم‌کارت‌های همراه اول نسبت به گذشته باشند.
فروشندگان بازار قیمت سیم‌کارت کارکرده کد یک را در حدود پنج‌میلیون و ۴۰۰‌هزار ریال تا پنج‌میلیون و ۵۵۰هزار ریال اعلام کردند. در همین حال، سیم‌کارت صفر کدهای دو، سه و چهار با بهای پنج‌میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۶۵۰‌هزار ریال و سه‌میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال به فروش می‌رسد. در همین حال سیم‌کارت‌های کارکرده کدهای فوق با قیمت چهار‌میلیون ریال، سه‌میلیون و ۳۰۰‌هزار ریال و دو‌میلیون و ۸۵۰‌هزار ریال معامله می‌شود.
سیم‌کارت‌های صفر کدهای پنج، شش،هفت و هشت به قیمت سه‌میلیون و 400‌هزار ریال، سه‌میلیون و 200‌هزار ریال، دو‌میلیون و 800‌هزار ریال و دوم‌میلیون و 600‌هزار ریال به فروش می‌رسد. همچنین سیم‌کارت کارکرده کدهای فوق با قیمت دو‌میلیون و 600‌هزار ریال، دو‌میلیون و 400‌هزار ریال، دو‌میلیون و 300‌هزار ریال و دو‌میلیون و 400‌هزار ریال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.