PMP شبیه به قاب عکس دیجیتالی

بازار دیجیتال - شرکت چینی chinavasion به تازگی جدیدترین دستگاه پخش چندرسانه‌ای خود را به بازار این محصولات معرفی کرد.

مدل CVASQ-PMPT جدیدترین محصول این شرکت است که به بازار معرفی شده است.

این دستگاه که بسیار ساده طراحی شده، فاقد هر نوع کلیدی است و به خاطر مجهز بودن به یک نمایشگر بزرگ بیشتر شبیه به یک قاب عکس دیجیتالی به نظر می‌رسد. این PMP قابلیت پخش فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های WMV،

MPEG-۴، RM و RMVB را دارد. وضوح تصویر فایل‌های ویدئویی بخش شده توسط این دستگاه ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل است و سرعت آن به ۲۵فریم در هر ثانیه می‌رسد.

فرمت‌های mp۳، MAV و WMA هم فایل‌های صوتی قابل‌پخش توسط این دستگاه چندرسانه‌ای است. همچنین این دستگاه قابلیت به نمایش درآوردن عکس‌هایی با فرمت‌های JPEG، GIF و PMP را نیز دارد.

مدل CVASQ-PMPT مجهز به یک نمایشگر LCD با اندازه ۳ اینچ و از نوع لمسی است. این دستگاه قدرت ضبط صدای دیجیتالی با فرمت WAV را نیز دارد.

PMP جدید شرکت China Vasion مجهز به ۲ اسپیکر است که قدرت پخش هر کدام از آنها به ۲۳میلی‌وات می‌رسد. این دستگاه مبتنی‌بر حافظه فلش است و حافظه داخلی آن به ۲گیگابایت می‌رسد. همچنین این PMP قابلیت ارتقای حافظه استفاده از کارت‌های حافظه Trans Flash را نیز به کاربرانش می‌دهد.

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این PMP اجرای بازی‌های کامپیوتری است. مدل CVASQ-PMPT مجهز به یک پورت USB پرسرعت از نوع نسخه ۲ است که برای اتصال به کامپیوتر و انتقال سریع اطلاعات طراحی شده است.

ابعاد این دستگاه چندرسانه‌ای ۱۲×۸۶×۵۴‌میلی متر است. مجهز بودن به رادیو fm از دیگر ویژگی این دستگاه است. شرکت china Vasion هنوز زمان عرضه و قیمت رسمی آن را اعلام نکرده است.