قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول تلفن‌همراه نسبت به سه هفته‌ گذشته و پس از ایام تعطیلات نوروز 87، تا 10هزار تومان کاهش یافته است؛ اما به گفته‌ فعالان بازار سیم‌کارت‌ تلفن‌همراه با شروع سال جدید به دلیل کم‌رونقی داد‌و‌ستد سیم‌کارت‌های همراه اول، قیمت خرید و فروش این کالا هنوز کاملا مشخص نشده است.

به دلیل کاهش معامله این نوع سیم‌کارت‌ها که از اواخر اسفند ماه سال ۸۶ شروع شده اکثر فروشندگان قیمت این سیم کارت را با کاهش قیمت ۱۰۰هزار ریال تا ۱۵۰هزار ریالی در بازار عرضه می‌کنند.
در حال حاضر سیم‌کارت کارکرده کد «1» به بهای پنج میلیون و 800هزار ریال به فروش می‌رسد. سیم‌کارت صفر کد «2» به بهای پنج میلیون و 500هزار ریال و کارکرده آن به مبلغ چهار میلیون و 150هزار ریال به فروش می‌رود.
سیم‌کارت صفر کدهای سه، چهار، پنج، شش، هفت و هشت به ترتیب با مبلغ چهار میلیون و ۵۰۰هزار ریال، سه میلیون و ۶۰۰هزار ریال، سه میلیون و ۶۰۰هزار ریال، سه میلیون و ۵۰۰هزار ریال، سه میلیون و ۴۰۰‌هزار ریال و سه میلیون و ۱۰۰‌هزار ریال در پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران به فروش می‌رسد.
همچنین سیم‌کارت کارکرده کدهای فوق سه میلیون و 600‌هزار ریال، سه میلیون و 100هزار ریال، سه میلیون و 200‌هزار ریال، سه میلیون و 100‌هزار ریال، سه میلیون ریال و دو میلیون و 650‌هزار ریال به فروش می‌رسد.