PMP حرفه‌ای با نمایشگر بزرگ

بازار دیجیتال- شرکت چینی Egoman که به صورت فعال به طراحی و تولید دستگاه‌های پخش چندرسانه‌ای قابل حمل و MP۳Player می‌پردازد، اخیرا جدیدترین محصول خود را به بازار معرفی و عرضه کرده است. این محصول یک دستگاه پخش چندرسانه‌ای قابل حمل (PMP) کاملا حرفه‌ای با طراحی منحصر به فرد است.

MP۸۱ORSTD-۴۳ محصول جدید Egoman و مبتنی بر حافظه فلش است. ویژگی قابل توجه و متمایز این PMP نمایشگر آن است. نمایشگر این دستگاه از نوع LCD لمسی با اندازه ۳/۴ اینچ است.

این نمایشگر بزرگ قابلیت پخش تصاویر با وضوح ۲۷۲×۴۸۰ پیکسل و با ۷/۱۶میلیون رنگ را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.طراحی این PMP ساده و نسبتا بزرگ است تا جایی که ابعاد آن به ۲/۷×۴۰×۸۰ میلیمتر می‌رسد.

MP۸۱۰RSTD-۴۳ امکان نمایش فایل‌های صوتی با فرمت‌های MP۳، WMA، ADPCM، WAV، APC و FLAC را داشته و تصاویر ویدئویی را با فرمت‌های WVI و RMVB با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه پخش می‌کند.

این PMP که با کارت‌های حافظه SD و SDHC سازگار است، قابلیت نمایش عکس‌هایی با فرمت‌های JPEG، BMP و GIF را به کاربرانش می‌دهد. PMP جدید شرکت Egoman مجهز به رادیوی FM بوده و امکان ضبط دیجیتالی صدا با فرمت‌های ADPCM و WMA را هم دارد. این دستگاه همچنین دارای یک میکروفون و یک اسپیکر کوچک است.

MP۸۱۰RSTD-۴۳ مجهز به یک خروجی تلویزیون و یک پورت USB نسخه ۲ برای اتصال سریع به کامپیوترهای شخصی و انتقال اطلاعات است. شرکت Egoman اعلام کرده است که PMP جدید خود را از ماه گذشته و با قیمتی در حدود ۹۵دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.