ماوس و کیبورد رنگارنگ برای طرفداران بازی‌های کامپیوتری

بازار دیجیتال- یک محصول جدید به بازار لوازم جانبی کامپیوتر معرفی شده است. این محصول جدید یک کیبورد و ماوس هستند که شرکتBehavior Tech Computer آنها را طراحی و تولید کرده است.

این کیبورد و ماوس در حقیقت یک محصول ترکیبی هستند که با مدل ۹۰۵۱ H Cheetah به بازار معرفی شده‌اند. ۹۰۵۱ H Cheetah یک محصول کاملا حرفه‌ای برای کاربران و طرفداران بازی‌های کامپیوتری است.

کیبورد این محصول تمام قابلیت‌های یک کیبورد معمولی را دارد؛ اما علاوه بر اینها یک کیت جداگانه در سمت چپ این کیبورد تعبیه شده است که در آن ۱۷کلید مخصوص به صورت گرد کنار هم قرار گرفته‌اند. این کلیدها درواقع کلیدهای قابل برنامه‌ریزی ویژه برای بازی‌های کامپیوتری مختلف هستند. این کیبورد همچنین مجهز به نور پس‌زمینه با رنگ‌های متنوع است که با افزایش سرعت فشردن کلیدها به تدریج قرمز رنگ می‌شود.

۹۰۵۱ H Cheetah همچنین دارای یک ماوس نوری هم هست که در سه وضوح تصویر ۸۰۰، ۱۳۰۰ و ۲۰۰۰نقطه در اینچ طراحی و تولید شده است. ماوس با وضوح ۸۰۰نقطه در اینچ این محصول سبز رنگ بوده و ماوس‌های با وضوح تصویر ۱۳۰۰ و ۲۰۰۰ نقطه در اینچ آن به ترتیب در رنگ‌های آبی و قرمز طراحی شده‌اند. شرکت Behavior Tech Computer اعلام کرده است که به زودی محصول حرفه‌ای خود را به بازار عرضه می‌کند؛ اما قیمت تعیین شده آن را اعلام نکرده است.