در کنفرانس «رشد همراه با یکدیگر» 2008 که در ژوهانسبورگ برگزار شد، نوکیا با پرده‌برداری از محصولات جدید خود نشان داد که هنوز پیشرو بازار پرتحرک امروز است.

نوکیا تصمیم دارد در رقابت با گوشی‌های بی‌کیفیت چینی و هنگ‌کنگی، نسل جدیدی از گوشی‌های ارزان قیمت را روانه بازار کند که در عین حال از امکانات مشابهی با گوشی‌های پیشرفته برخوردار است.
نوکیا برای اولین‌بار تصمیم گرفته که این گوشی‌ها را در بازار آفریقا عرضه کند و قصد دارد به زودی بازار کشورهای خاورمیانه را نیز که این روزها مورد هجوم گوشی‌های غیر‌استاندارد چینی قرار گرفته است را نشانه گیرد.
نوکیا ۵۰۰۰ دستگاهی پر‌قدرت با قیمت ارزان
این گوشی مجهزبه دوربین 3/1مگاپیکسلی، صفحه نمایشی بزرگ QVGA، رادیو FM‌، قابلیت ضبط صدا، MP3، با قیمت پایین و حمایت و قابلیت ایمیل برای هر شخص در هر کجا است. نوکیا 5000 مجهز به پیغام‌گیری تصویری و بلو‌توث و GPRS است. انتظار می‌رود نوکیا 5000 در سه‌ماه دوم امسال با قیمت 90 یورو (قبل از محاسبه مالیات) وارد بازار آفریقا شود.


نوکیا 2680 کشویی سرگرم‌کننده با قابلیت استفاده از اینترنت
اولین مدل کشویی برای بازار داخلی. نوکیا ۲۶۸۰کشویی بسیار نازک دارای دوربین تلفنی با قیمت بسیار پایین است. هر کدام از این محصولات جدید امتیازاتی متوازن با زندگی روزمره امروزه قابلیت سرگرمی‌هایی از قبیل موسیقی، رادیو FM‌، قابلیت ضبط صدا، MP۳‌. حافظه بسط یافته داخلی دفتر تلفن. انتظار می‌رود نوکیا ۲۶۸۰ در سه ماه سوم امسال با قیمت ۷۵ یورو (قبل از محاسبه مالیات) وارد بازار آفریقا شود.


نوکیا ۷۰۷۰ - مدلی تاشو، مدرن و زیبا
مدلی متمایز با طرح هندسی و نمایش نور خارجی. نوکیا 7070 پریزم (Prism) برای کسانی که به شخصیت خود از طریق موبایلشان اهمیت می‌دهند طرح شده است.
نوکیا ۷۰۷۰ پریزم (Prism) دارای مندرجات شخصی صاحب تلفن است همچنین وال پیپر wallpaper هماهنگ. ضبط صدای آماده استفاده، هندزفری، آهنگ‌های MP۳ برای انتخاب صدای زنگ و به هر حال برای کسانی که می‌خواهند مورد‌توجه قرار گیرند. انتظار می‌رود نوکیا ۷۰۷۰ در سه ماه سوم امسال با قیمت ۵۰ یورو (قبل از محاسبه مالیات) وارد بازار آفریقا شود.


نوکیا ۱۶۸۰، اولین تلفن شما، اولین دوربین شما
ارزان‌ترین مدل موبایل نوکیا با دوربین عکاسی تا امروز. نوکیا 1680مدلی است با تمام امکانات اصلی یک موبایل به اضافه دارا بودن دوربین دیجیتالی ساده. این موبایل با دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA با یک اشاره انگشت شما را قادر به دیدن عکس‌ها یا فیلم‌های گرفته شده می‌سازد، بنابراین قابل استفاده چه در کار و چه در خانواده است. نوکیا 1680 کلاسیک نیز قابلیت استفاده از ایمیل دارد. انتظار می‌رود نوکیا 1680 در سه‌ماه سوم امسال با قیمت 50 یورو (قبل از محاسبه مالیات) وارد بازار آفریقا شود.