C902 سونی اریکسون

گوشی C۹۰۲ سونی‌اریکسون در ماه فوریه سال ۲۰۰۸ میلادی با رنگ‌بندی مشکی و آبی در اندازه‌های ۵/۱۰در ۴۹در ۱۰۸ میلی‌متر به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده است. وزن این گوشی ۱۰۷ گرم است و بدنه آن طوری طراحی شده که در برابر گرد و غبار مقاوم و ضدخش است.

C۹۰۲ ابعاد خوبی دارد که نه تنها به عنوان یک گوشی همراه بلکه به عنوان یک دوربین دیجیتال مناسب نیز به شمار می‌آید.

دوربین این گوشی کلید مخصوص خود را دارد. این دوربین یک دوربین دیجیتال پنج مگاپیکسلی است که عکس‌های بسیار خوب و باکیفیتی را ارائه می‌کند. تصاویر آن ۱۹۴۴ در ۲۵۹۹ پیکسلی است.

این دوربین قابلیت‌هایی مثل امکان فیلمبرداری، فلاش، هشت کلید لمسی و مشخصه‌ اتوفوکوس را به شما ارائه می‌کند. همچنین دوربین دیگری نیز برای مکالمه‌های تصویری در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش C۹۰۲ دو اینچی بوده که از رزولوشنی برابر با ۳۴۰در۲۲۰پیکسل برخوردار است. این صفحه نمایش از نوع TFT است و ۲۵۶ هزار رنگ را نمایش می‌دهد.حافظه داخلی سونی اریکسون C۹۰۲ یک حافظه ۱۶۰ مگابایتی است که با استفاده از کارت‌های حافظه M۲ قابل ارتقاست. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به قابلیت ارسال و دریافت پیام‌های SMS، MMS و ایمیل اشاره کرد. پخش‌کننده موسیقی این گوشی از فرمت‌های MP۳،AAC و MPEG۴ پشتیبانی می‌کند. رادیو FM به همراه RDS، هندزفری داخلی، TrackID، قابلیت یادداشت صوتی و امکانات بسیار دیگری در این گوشی در نظر گرفته شده که کاربران را راضی خواهد کرد.

گوشی همراه سونی اریکسون مدل C۹۰۲ از شبکه‌های UMTS / HSDPA ۲۱۰۰ و EDGE / GPRS ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰ پشتیبانی می‌کند. باتری مصرفی در این مدل سونی اریکسون یک باتری استاندارد یون لیتیوم ۹۳۰ mAh است که برای مدتی معادل ۴۰۰ ساعت حالت استندبای و ۹ ساعت مکالمه مفید کار می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که گوشی C۹۰۲ سونی‌اریکسون تا اواسط سال ۲۰۰۸ میلادی در بازار جهانی تلفن همراه عرضه شود و مورد استقبال اکثر کاربران این برند قرار گیرد.تاکنون رقم دقیقی در مورد قیمت این گوشی اعلام نشده است.