معاون طرح، برنامه و فناوری اطلاعات سازمان منطقه‌آزاد کیش گفت: استفاده از خدمات اینترنت بی‌سیم در نقاط مختلف جزیره کیش در ایام تعطیلات نوروزی برای کاربران و میهمانان نوروزی رایگان است. احسان‌ا... شریفی، در گفت‌وگو با «ایرنا» افزود: استفاده ‌از خدمات اینترنت بی‌سیم در جزیره کیش به عنوان‌شهر الکترونیکی به تدریج عملی شده است؛ اما به مناسبت ایام نوروز این خدمات رایگان ارائه می‌شود.

وی اظهار داشت: خدمات رایگان اینترنت بی‌سیم از ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده در ۲۴ نقطه پرتردد جزیره کیش برای استفاده کاربران و گردشگران مهیا است.

شریفی بازارهای پردیس یک و دو، ونوس، مریم، مروارید، پانیذ و محوطه و لابی هتل‌های ارم، پارمیس، شایگان، شایان، سان رایز، پارسیان و گراند هتل را از جمله نقاط تحت پوشش این خدمات اعلام کرد.

معاون طرح، برنامه و فناوری اطلاعات سازمان منطقه ‌آزاد کیش افزود: فرودگاه کیش، محوطه سازمان منطقه آزاد کیش، محوطه مسجدهای امیر (ع) و خاتم‌الانبیا، رستوران پارس و محوطه رستوران حافظیه از دیگر نقاط مشخص شده برای ایجاد امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان است.

شریفی گفت: سال گذشته برای راه اندازی این سیستم در ۲۰ نقطه کیش حدود ۲۰میلیون تومان هزینه شد؛ اما به‌علت رقابتی شدن و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در کیش برخی از شرکت‌های فعال در زمینه ارائه خدمات اینترنتی اعلام کردند، آن را رایگان انجام می‌دهند.