گردشگری و نقاط دیدنی

بازار دیجیتال- گردش و مسافرت را باید یکی از محبوب‌ترین تفریحات مردم سراسر جهان دانست. مردم کشورهای مختلف با توجه به عادت و آداب و رسومی که دارند معمولا یک یا چند بار در سال و برای رفع خستگی و کسالت حاصل از یکنواختی زندگی و کار روزانه به مسافرت می‌روند که انتخاب محل و مدت سفر بسته به وضعیت مالی، اعتقادات، آگاهی‌ها و خلق و خوی آنها متغیر است.

اما توجه به سفر در کشور ما چنان که باید و شاید جایگاه مطلوبی نداشته و همین سفرهای موردی خانواده‌های ایرانی نیز محدود به مناطق محدودی شده که هر سال مخصوصا در تعطیلات نوروز و تابستان تکرار می‌شود. این امر می‌تواند علل متنوع و متعددی داشته باشد که از مهمترین عوامل آن نداشتن اطلاعات و آگاهی‌های لازم در خصوص مناطق گردشگری و آثار باستانی و دیدنی کشور است.» مطالب فوق در توضیح گردشگری کشور در سایتwww.arbbanini.ir آمده است.

این سایت سعی کرده است با از پیش‌روی برداشتن مشکلات پیشروی صنعت گردشگری کشور دست به توسعه این صنعت بزند.

این سایت با معرفی مناطق مختلف دیدنی و آثار باستانی کشور به تفکیک استان‌‌ها و شهرها، کاربران را در انتخاب محل مورد نظرشان برای مسافرت کمک خواهد کرد.

از دیگر قسمت این سایت می‌توان به عجایب گردشگری، دانستنی‌هایی درباره سفر و ... اشاره کرد.

همچنین یکی از قسمت‌های پربیننده‌ این سایت بخش گالری عکس است که این قسمت عکس‌‌هایی از مناطق دیدنی کشور مثل کرمان، مهاباد، ماکو، مراغه و ... دیده می‌شود. اگر قصد سفر به مناطق مختلف کشور را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر سری به این سایت بزنید.