پارس‌خودرو - ۱۴ اسفند ۸۶

بازار دیجیتال- خودرو یکی از تکنولوژی‌هایی است که علاقه‌مندان بسیاری را به سوی خود جلب کرده است، خصوصا قشری از جوانان را که عشق به سرعت و مدل‌هایی از این نوع را در جست‌وجوهای روزانه خود در اینترنت به شدت پیگیری می‌کنند. البته در این میان عده‌ای وجود دارند که جدا از شکل ظاهری خودرو و مدل آن علاقه وافری به نحوه کار اجزای داخلی خودرو دارند.

به طور کلی، شاید همین علاقه‌مندی سبب شده است که با یک جست‌وجوی کوتاه در اینترنت به راحتی بتوان حجم وسیعی از سایت‌ها و وبلاگ‌ها را مورد مطالعه قرار داد که به این امر اختصاص یافته‌اند.

در این زمینه به تازگی سایت پارسی خودرو نیز شروع به فعالیت کرده است و به گفته مسوولانش این سایت دانشنامه‌ای است نسبتا آزاد درباره خودرو که تمام کسانی که به خودرو علاقه دارند می‌توانند مطالب و ترجمه‌های خود را در این سایت به آدرس www.Parsikhodro.com قرار دهند تا مورد استفاده دیگران نیز قرار گیرد و به طور کلی هدف از راه‌اندازی این سایت گردآوری دانشجویان و وبلاگ‌نویسانی است که مطالب خود را در وبلاگ‌های پراکنده قرار می‌دهند.

در این سایت می‌توان بخش‌هایی همچون سوخت‌های جایگزین، مدل‌های خودرو، لوازم جانبی، امنیت، اجزای خودرو و فن‌آوری مرزها را مورد مطالعه قرار داد.