مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: شماره‌های رند مشترکان تلفن همراه در صورت عدم پرداخت به موقع صورتحساب به مزایده فروش گذاشته می‌شود. صابر فیضی در گفت‌وگو با «موبنا» در‌خصوص برخی انتقادات از مصادره شماره‌های رند مشترکان تلفن همراه و حراج آن به قیمت‌های بالاتر اظهار داشت: چنانچه مشترک تلفن همراه بدهی صورتحساب مصرفی خود را پرداخت نکند، ارتباط وی در دوره اول قطع یک طرفه شده و پس از آن قطع کامل خواهد شد و اگر پس از اخطار کتبی مشترک بازهم نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نکرد، بعد از ۶ ماه امتیاز شماره تلفن از وی سلب شده و جمع‌آوری می‌شود.

وی ادامه داد: در این صورت طبق قانون چنانچه شماره موردنظر رند باشد، به صورت عادی فروخته نشده و به مزایده می‌رود.

به گفته فیضی، چنانچه مشترک به هر دلیلی صورتحساب تلفن همراه خود را پرداخت نکرد و شماره وی مصادره شد، می‌تواند مجددا به مخابرات مراجعه کند و شماره دیگری درخواست دهد که در این صورت به وی یک شماره عادی خارج ازنوبت تعلق می‌گیرد؛ چرا که شماره رند وی به فهرست مزایده رفته است.

گفته می‌شود موارد مصادره شماره‌های رند توسط شرکت مخابرات ایران به مراتب بالاتر از شماره‌های معمولی است که این موضوع باعث اعتراض دارندگان این شماره‌ها شده است.

همراه اول خدمات تبلیغات انتخاباتی ارائه می‌کند

همراه اول، در اقدامی ابتکاری که برای نخستین بار در کشور صورت می‌گیرد، خدمات تبلیغات انتخاباتی به نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ارائه می‌دهد.

شرکت ارتباطات سیار این خدمات را به صورت «پیامک» ارائه می‌دهد و این پیامک‌ها در صورت نیاز نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره تبلیغات انتخاباتی ارسال می شود.

هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح ۲۴ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نامزدهای انتخابات هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از یک هفته پیش از برگزاری انتخابات تا‌ ۲۴ ساعت قبل از زمان اخذ رای، فرصت تبلیغات انتخاباتی دارند.