تلویزیون LCD با امکانات متنوع

بازار دیجیتال- Samsung که یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان بازار تلویزیون‌های LCD است جدیدترین محصول خود را به بازار معرفی کرد. مدل LN-T۴۶۷۱F جدیدترین تلویزیون LCD این شرکت است که به تازگی به بازار عرضه شده است. اندازه نمایشگر این تلویزیون به ۴۶ اینچ می‌رسد. این تلویزیون مجهز به تکنولوژی HD است که وضوح تصویر آن به ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل می‌رسد.

این LCD بسیار ساده طراحی شده است. پنل این دستگاه مشکی و مجهز به یک پایه کوچک و کوتاه است.

کنتراست این تلویزیون یک به ۲۵هزار است و شدت روشنایی آن به ۵۰۰ انسی‌لومن می‌رسد.

مدل LN-T۴۶۷۱F مجهز به دو اسپیکر داخلی است که قدرت هر کدام از این اسپیکرها به ۱۰وات می‌رسد.

این تلویزیون مجهز به چندین ورودی از جمله دو پورت HDMI، یک ورودی کامپوزیت، یک ورودی کامپوننت، یک ورودی S-Video، یک ورودی VGA، یک ورودی هدفون و یک پورت USB برای اتصال سریع به کامپیوترهای شخصی است.

نمایشگر این تلویزیون LCD قابلیت تماشای تصاویر را با زاویه‌ای ۱۷۸ درجه به کاربرانش می‌دهد. زمان آماده به کار و نمایش تصاویر از طریق این تلویزیون در کمترین زمان ممکن به ۶ ثانیه می‌رسد. مجهز بودن به یک دستگاه کنترل از راه دور از دیگر امکانات این تلویزیون ۴۶ اینچی است.

مدل LN-T۴۶۷۱F بسیار ساده طراحی شده که ابعاد آن برابر ۶/۲۹×۶/۱۲×۴۸ بوده و وزن آن به ۲۲۴۸ گرم می‌رسد. در حال حاضر جدیدترین تلویزیون LCD شرکت Samsung با قیمتی برابر ۲۴۰۰هزار دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.