یک مقام مسوول در همراه اول گفت: طی ۲سال اول دولت نهم دو برابر ۱۱سال قبل از آن کار کرده‌ایم. این مقام مسوول در شرکت ارتباطات سیار ایران در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به اتهام رانت‌خواری یک میلیارد تومانی در بخش تبلیغات رادیو و تلویزیونی ارتباطات سیار در برخی از سایت‌های خبری، گفت: مخالفان دولت متاسفانه حلاوت گزارش خدمتگزاران مردم به ولی نعمتان خود در بیست و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بر نمی‌تابند.

وی ادامه داد: موضوعی که این مخالفان را حساس کرده است، چیزی جز اعلام این نیست که همراه اول در ۲سال ابتدایی دولت بیشتر از ۲ برابر ۱۱سال پیش از آن فعالیت کرده است و این اعلام عمل به دستور اکید مقام معظم رهبری مبنی بر گزارش فعالیت‌های صورت گرفته به مردم بود.

وی گفت: قرارداد میان شرکت ارتباطات سیار ایران و صدا و سیما قراردادی دوجانبه میان دو ارگان دولتی است و این شرکت توانسته بیشترین میزان تخفیف را دریافت کند.

این مقام مسوول در شرکت ارتباطات سیار ایران، گفت: شرکت دولتی مجاز است دو درصد از بودجه سال‌جاری خود را صرف اطلاع‌رسانی و تبلیغ کند در حالی که این شرکت کمتر از دو هزارم بودجه خود را صرف این امر کرده که این رقم حتی به یک بیستم تبلیغات اپراتور رقیب هم نمی‌رسد.