زیراکس و دستگاه‌های پرفروش

بازار دیجیتال- مدل‌های Copy center ۲۷۵ و work center ۲۷۵ به عنوان دستگاه‌های فتوکپی پرفروش و با قابلیت XEROX معرفی شدند که از قیمت بالایی نیز برخوردارند. به گفته فتوت، کارشناس فروش شرکت زیراکس ایران، نمایندگی فروش محصولات XEROX در ایران،Copy center ۲۷۵ یک دستگاه کپی دوکاره پرقدرت از خانواده XEROX است که علاوه بر انجام عملیات کپی تنها قابلیت استفاده به عنوان فاکس را دارد.

ســرعت کپــی ۷۵صفحــه در دقیــقه با وضــوح ورودی dpi ا۸×۶۰۰×۶۰۰ و وضوح خروجی

dpiا ۶۰۰×۴۸۰۰، تجهیز به حافظه استاندارد ۲۵۶مگابایتی قابل ارتقا تا ۷۶۸مگابایت، تجهیز به دوروزن اتوماتیک، قابلیت بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی، قابلیت انتخاب اتوماتیک کاغذ و سینی، تکنولوژی بهبود کیفیت تصویر و ... از ویژگی‌های این دستگاه است که با قیمت ۱۷میلیون و ۱۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد. این کارشناس فروش مدل work center ۲۷۵ را نیز یک دستگاه فتوکپی چند کاره معرفی کرد که علاوه بر کپی‌برداری از اسناد قابلیت چاپ، اسکن و فاکس اسناد را نیز دارد. این مدل دارای ویژگی‌هایی چون سرعت کپی ۷۵صفحه در دقیقه، تجهیز به حافظه استاندارد ۳۸۴ مگابایت قابل ارتقا ۱۰۲۴مگابایت، وضوح کپی dpiا۶۰۰×۶۰۰، قابلیت اتصال به شبکه و وضوح چاپ dpiا ۶۰۰×۶۰۰ است و با قیمت ۱۹میلیون و ۴۵۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدل work center ۲۷۵ نیز با قابلیت‌ترین دستگاه این سری است که قابلیت کپی‌گیری از ۷۵سند در دقیقه را داشته و به حافظه ۶۴۰مگابایتی مجهز است. قابلیت ارتقای حافظه به ۱۰۲۴مگابایت، استفاده به عنوان اسکنر، چاپگر و فاکس، وضوح کپی dpiا ۶۰۰×۴۸۰۰، وضوح چاپdpiا ۱۲۰۰×۱۲۰۰ و ... نیز از ویژگی‌های این دستگاه است. این دستگاه با قیمت ۲۳میلیون و ۲۰۰هزار تومان و ضمانت زیراکس ایران به فروش می‌رسد.