بازار دیجیتال- «شاید به یک معنا بتوان گفت: انسان با قدرت اندیشیدن خویش است که نام انسان بر خود گرفته است و اگر چنین اندیشه‌ای در وجود او نبود، تفاوتی با سایر موجودات نداشت. از سر اندیشیدن و توانایی برای اندیشیدن خلاق است که قدرت انتخاب به بشر اعطا شده است.»

مطلب فوق در معرفی سایت www.bashgah.net آمده است. با ظهور دنیای مجازی که در کنار عصر اطلاعات، دسته‌بندی هوشمندانه و دسترسی همگانی، هرزمانی و هر مکانی به حجم عظیم اطلاعات میسر شده است. باشگاه اندیشه به عنوان یکی از اهداف اصلی خود در نظر دارد تا با جمع آوری و تولید اندیشه‌های برتر در حوزه‌های گوناگون و استفاده از قابلیت‌های گسترده‌ دنیای مجازی در دسته‌بندی مطالب، تبدیل به یکی از مراجع اصلی صاحبان اندیشه گردد.

این سایت دارای قسمت‌های متنوعی است. در قسمت راست سایت مطالب موجود در سایت به نمایش درآمده است. در قسمت میانی سایت نیز اخبار و مطالب پربیننده به نگارش درآمده است. همچنین در قسمت چپ سایت نیز گزینه‌هایی با عنوان مطالعات موضوعی و مطالعات منطقه‌ای دیده می‌شود که در مطالعات موضوعی می‌توان با مطالب گوناگونی در مورد اخلاق، اقتصاد، الهیات زنان ایران، تکنولوژی، تمدن، دانش، هنر، ادبیات، مدیریت و... دست پیدا کرد.

در قسمت مطالعات منطقه‌ای مطالب جالبی در مورد کشورها و قاره‌ها به نمایش درآمده است. یکی از قسمت‌های جالب این سایت قسمت «لغت‌نامه» است که با کلیک روی این گزینه پنجره‌ای رو به شما باز می‌شود که در این پنجره می‌توانید معنای کلمات مورد نظر خود را پیدا کنید.

یکی دیگر از قسمت‌های این سایت گزینه مشاهیر است که در بالای صفحه دیده می‌شود که در این قسمت به معرفی افراد برجسته دنیا پرداخته شده است.

پس اگر می‌خواهید اطلاعات خود را در زمینه‌های مختلف بالا ببرید بهتر است سری به سایت بزنید.