اکثر فعالان بازار به دلیل کاهش خریدوفروش سیم‌کارت‌های همراه اول از بی‌رونقی سیم‌کارت‌های این کالا خبر دادند.

فروشندگان بازار در این باره می‌گویند: به دلیل برابر بودن عرضه و تقاضا برای خریدوفروش سیم‌کارت‌های «۰۹۱۲» بیشتر فروشندگان، این کالا را با ثبات قیمت مشخصی در سطح بازار تهران عرضه می‌کنند.
سیم‌کارت کارکرده کدهای 6 و 7 از جمله پیش‌شماره‌هایی هستند که از اقبال بسیار کمی از سوی متقاضیان سیم‌کارت تلفن همراه برخوردارند.
فعالان بازار می‌گویند: این سیم‌کارت‌ها حتی با قیمت‌های سه میلیون و۱۵۰‌هزار ریال و سه میلیون و ۵۰‌هزار ریال از فروش خوبی در بازار سیم‌کارت تهران برخوردار نشده‌اند.
سیم‌کارت صفر کدهای «2»، «3»، «4»، «5»، «6»، «7» و «8» در پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران به بهای پنج میلیون و 950‌هزار ریال، چهار میلیون و 600‌هزار ریال، سه میلیون و 800‌هزار ریال، سه میلیون و800‌هزار ریال، سه میلیون و 750‌هزار ریال، سه میلیون و 500‌هزار ریال و سه میلیون و 100‌هزار ریال به فروش می‌رسد.
در همین حال سیم‌کارت کارکرده کدهای یک، دو، سه، چهار، پنج و هشت به ترتیب به بهای شش میلیون ریال، چهار میلیون و ۴۰۰‌هزار ریال، سه میلیون و ۷۵۰‌هزار ریال، سه میلیون و ۲۰۰‌هزار ریال، سه میلیون و ۲۵۰‌هزار ریال و دو میلیون و ۷۰۰‌هزار ربال به فروش می‌رسد.
در همین حال بازار سایر سیم‌کارت‌های موجود در بازار نیز بدون نوسان قیمت نسبت به روز گذشته در سطح بازار توزیع می‌شود.